Niet meer dan terecht, schooljaar (academisch) begint altijd 1e week van septemberquote:Op maandag 29 juni 2009 15:30 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch niet normaal!
De intro is al 22 augustus!!! Dat dat zomaar kan, in Nederland, net voor de vakantie!!!!!
Het principe
!!!
Plus dat jaquote:Op maandag 29 juni 2009 15:31 schreef RacerDKB het volgende:
Print screen is te gecompliceerd voor TS?
Normaal voor eerstejaars wel, tweedejaars en hoger een week later ivm. introductie eerstejaars.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:32 schreef zquing het volgende:
Acedemisch jaar begint toch altijd op 1 september?
Ik weet niet waar jij een studie volgt, maar bij ons beginnen eerstejaars gewoon gelijktijdig met ons...(3e-jaars)quote:Op maandag 29 juni 2009 15:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Normaal voor eerstejaars wel, tweedejaars en hoger een week later ivm. introductie eerstejaars.
Oh, en die foto mmsde ik () naar een klasgenoot die al op vakantie was... Vandaar.
Dat is per instituut anders geregeld doorgaans.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:36 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij een studie volgt, maar bij ons beginnen eerstejaars gewoon gelijktijdig met ons...(3e-jaars)
Introductieweek is 2 weken ervoor, maar dat heeft weinig met de studie te maken
1 september, net zoals altijdquote:Op maandag 29 juni 2009 15:58 schreef Seam het volgende:
Iedereen start het academisch jaar toch op 31 augustus ?
Dat jaquote:Op maandag 29 juni 2009 15:31 schreef RacerDKB het volgende:
Print screen is te gecompliceerd voor TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |