abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juni 2009 @ 15:01:54 #1
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_70479696
Ik wil even klagen op vier verschillende edoch samenhangende punten.

1. Ik woon op de bovenste verdieping van een huis en heb het zodoende warm en benauwd. Ik heb mijn broek uitgetrokken om mijn zaakje wat meer te laten luchten. Desondanks heb ik nog steeds last van een zogenaamde zweetreet.

2. Ik hoor aan mijn scriptie te werken. Het moest een wetenschappelijk exercitie worden waar je 'u' tegen zegt, een werk waarin ik de gevestigde ideeën over wat juist en onjuist is, waar en onwaar, wat bestaat en wat niet bestaat naar de schroothoop verwijs. Omdat ik momenteel geen broek draag kan ik mezelf en mijn hemelbestormende werk niet meer serieus nemen.

3. Op een gegeven moment bedacht ik dat ik een ventilator zou kunnen halen. Maar dat zou er nogal stom uitzien, een ventilator kopen in de plaatselijke electronicawinkel met slechts een onderbroek aan. Ik zit zodoende in een vieze cirkel gevangen.

4. Waarom moest ik nou per se blank zijn? Als neger kun je gewoon tegen een boom zitten, bananen naar binnen werken en slapen. En dat alles zonder een bezwete reet te krijgen. Bovendien had ik dan meer jonge deernes aan mijn degen kunnen rijgen i.v.m. mijn imponerende gouden kettingen.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_70479755
Irritant als het zweet uit je bilnaad spuit
Thirteen!
pi_70479760
Klacht 4 verpest het
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_70479785
spuit wat anti transpirant op je gebleekte ster
pi_70479787
Lief dagboek.
pi_70479807
pics
pi_70479888
Klacht 4 verpest het.
De rest prima.
Ook in moeilijke tijden.
pi_70479911
quote: