Mod's verdienen geen fipo!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lego was de bom, en barbies stom.
Tevens fipo, als Bommie er niet heul irritant doorheen zit te zwetsen.
Dat deed ik ook, hun haar knippen. Uit nijd als mijn haar was geknipt. En janken daarna! Tranen met tuiten, want dat stomme Barbiehaar groeide niet aan en die botte bob die ik had geknipt was verre van fashionable, zelfs in de 70s.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:46 schreef Noek het volgende:
Nee, dat pikten mijn dolle Barbies niet. Ik hoefde maar naar ander speelgoed te kijken of ze waren over de jank. Dan knipte ik maar weer hun haar af en ging ik weer huilen om een nieuwe met lang haar.
Ja, dat was ie, geilneef. Die dook echt op alle Barbies en Cindy's. Soms daarbij geholpen door The Lone Ranger en zijn indianenvriend Tonto die ik dan weer van mijn broer jatte. Die me dat op zijn beurt betaald zette met het van de muur af scheuren van mijn poster van Leif Garrett in zwembroekquote:Ja, was jouw Ken zo'n geile reus? Mijn Ken ging altijd bbq-en bij de camper totdat mijn broer binnenkwam. Dan veranderde Ken in een Brian en moest ik mijn shit bergen.
Ik had geen Barbies, om dat te compenseren speelde ik doktertje met mijn buurmeisjequote:Op maandag 29 juni 2009 14:56 schreef Deisyy het volgende:
Barbies![]()
Daar heb ik wat mee af gespeeld, hele soaps heb ik ermee gespeeld. Ik had een bad en een bed voor Barbie, incl. sprei.
Helaas had ik geen ken, maar om de romantiek erin te houden waren mijn Barbies zo af en toe lesbisch
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, hun haar knippen. Uit nijd als mijn haar was geknipt. En janken daarna! Tranen met tuiten, want dat stomme Barbiehaar groeide niet aan en die botte bob die ik had geknipt was verre van fashionable, zelfs in de 70s.
[..]
Ja, dat was ie, geilneef. Die dook echt op alle Barbies en Cindy's. Soms daarbij geholpen door The Lone Ranger en zijn indianenvriend Tonto die ik dan weer van mijn broer jatte. Die me dat op zijn beurt betaald zette met het van de muur af scheuren van mijn poster van Leif Garrett in zwembroek.
Ah je was er al vroeg bijquote:Op maandag 29 juni 2009 14:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had geen Barbies, om dat te compenseren speelde ik doktertje met mijn buurmeisje
quote:
Fleurquote:Op maandag 29 juni 2009 14:58 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
En toen kreeg ik een Fleur omdat ze genoeg had van mijn verknipte Barbie gedrag.
Een Fleur!Wat moet je nu met een 10 gulden Fleur!
Gelijk de schaar gepakt. Hopla!
Dat arme kind, ze is vanaf die tijd natuurlijk ongeneeslijk ziekquote:Op maandag 29 juni 2009 14:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had geen Barbies, om dat te compenseren speelde ik doktertje met mijn buurmeisje
quote:
Was dat ook een soort Cindy? Dat was ook al zo'n poor kid's Barbie.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:01 schreef Noek het volgende:
Die Fleur had ook echt zo'n waterhoofd.![]()
Kan weer boos worden
Was?!quote:
Cindy had ook zo'n waterhoofdquote:Op maandag 29 juni 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was dat ook een soort Cindy? Dat was ook al zo'n poor kid's Barbie.
Ik had echt veel van Barbie. Een paard (oh nee, die had ik ook gejat van The Lone Ranger van mijn broer), een Ferrari, een camper, zwembad ... Maar toch speelde ik het liefst met Barbie in de tuin van opa en oma. Dan deed ik alsof ze de queen van de jungle was.
Ja! Daarom. De naam zegt me wel iets, maar ik denk dat Fleur een generatie later in zwang kwam.quote:
Fleur was afschuwelijk. Van dat onhandelbaar haar maar ze was ook dik. Ik kon zo alle Barbie-kleding naar het leger brengen.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was dat ook een soort Cindy? Dat was ook al zo'n poor kid's Barbie.
Ik had echt veel van Barbie. Een paard (oh nee, die had ik ook gejat van The Lone Ranger van mijn broer), een Ferrari, een camper, zwembad ... Maar toch speelde ik het liefst met Barbie in de tuin van opa en oma. Dan deed ik alsof ze de queen van de jungle was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |