Hehe, kennelijk is een doorsnee van de nederlandse bevolking toch niet zo diversquote:Op maandag 29 juni 2009 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ken jou toch echt niet maar toch elke keer van die verhalen dat ik denk, kennen wij dezelfde mensen ofzo?
Zeer duidelijk!quote:Op maandag 29 juni 2009 11:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, ik kwam aan, en toen gingen er iets later al allemaal mensen weg, en toen ging opeens iedereen met elkaar zoenen.
Einde samenvatting.
Edit: en iedereen vind mij schattig
Ik ben goed in samenvattingen schrijvenquote:
Jij moet mij ook schattig vindenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb niet gezegd dat je schattig bent pien, dus bijna iedereen
nee ik heb niet gezoendquote:Op maandag 29 juni 2009 11:26 schreef Ripley het volgende:
dus iedereen heeft gezoend? En zijn er nog mensen ontsingled?
Arme jijquote:Op maandag 29 juni 2009 11:27 schreef Cuegirllie het volgende:
jimbo!! waar was jij ineens gister?
en pien ik heb wel oké geslapen. te kort en verlang naar mijn bed maar heb straks alleen maar tijd m te douchen
Tijn was op Graspop.quote:
Tyfus Parkpop Security !quote:Op maandag 29 juni 2009 11:27 schreef Cuegirllie het volgende:
en pien ik heb wel oké geslapen. te kort en verlang naar mijn bed maar heb straks alleen maar tijd m te douchen
Jaa als je het er om doet, ben je stukken minder schattig hoorquote:
Oh... en toch ben ik schattigquote:Op maandag 29 juni 2009 11:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa als je het er om doet, ben je stukken minder schattig hoor
Multi talented lady dusquote:Op maandag 29 juni 2009 11:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben goed in samenvattingen schrijven
Niet te beoordelen, je was er nietquote:
En dat moeten dan maar gewoon gelovenquote:
Dat wisten we al, maar wat ben je dan?quote:
En terechtquote:Op maandag 29 juni 2009 11:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, ik kwam aan, en toen gingen er iets later al allemaal mensen weg, en toen ging opeens iedereen met elkaar zoenen.
Einde samenvatting.
Edit: en iedereen vind mij schattig
Ik doe er geen uitspraken overquote:Op maandag 29 juni 2009 11:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat wisten we al, maar wat ben je dan?
met bierbuik uit ?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar dan wel af en toe een geile foto posten
Ik heb liever foto'squote:Op maandag 29 juni 2009 11:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
met bierbuik uit ?
maaruh beter nogvanavond is dr beeld materiaal online
![]()
Ik denk een heel wijs besluitquote:
ja wat denk je watquote:Op maandag 29 juni 2009 11:27 schreef Cuegirllie het volgende:
howkeequote:
Oh fuck, die zijn er idd ook nogquote:
Waarom dat dan? Mocht je geen foto's nemen? En ik zou er zeker een zaak van makenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja wat denk je watmn godvergeten telefoon in beslag genomen door security
door die mongolen daar heb ik en de laatste bus / trein gemist en wat blauwe plekken opgelopen
Ahh, is dat het?quote:
Ga je gang hoor, Tomato_moriquote:Op maandag 29 juni 2009 11:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij bent:
- Oud
- een slet
- een opschepper
- een patser
- een eikel
-
moet ik doorgaan?
alleen remlof heeft foto's gemaakt van de mensen die zo nodig hun tongen in elkaar moesten duwenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:39 schreef Jimbo het volgende:
zijn gister met PP geen fotos gemaakt toch ?
Op de site staat dat je wel foto's mag maken maar geen filmmateriaalquote:Op maandag 29 juni 2009 11:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja wat denk je watmn godvergeten telefoon in beslag genomen door security
door die mongolen daar heb ik en de laatste bus / trein gemist en wat blauwe plekken opgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |