HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH GOEIE GRAP MAN!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:30 schreef Karasta het volgende:
Dus ik ben voor de gein gaan navragen wat de salaris was
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:35 schreef Karasta het volgende:
Ik weet dat werken bij de Mac kut is, maar ik moet toch ergens mijn huur van betalen tot ik bij het leger kan.
![]()
Het minimumloon is ook een goed salaris voor mensen die dingen schrijven als "de salaris", "zeer goede salaris", "hun hadden" en "dat hij betaald".quote:Op maandag 29 juni 2009 10:39 schreef Karasta het volgende:
Als jullie nou eens ON topic blijven, het gaat erom dat hun advertemet ''zeer goede salaris'' wat dus de normale minimum loon blijkt te zijn.
OFF topic zie ik weinig mis met eerlijk brood verdienen waar dan ook, zeker als het tijdelijk is.
opkomen voor het leger in KLBquote:Op maandag 29 juni 2009 10:41 schreef BluesRebel het volgende:
Wat een stumpers hierAltijd maar zeuren dat mensen niks doen en van uitkeringen genieten, maar als er iemand wel werkt is t ook niet goed genoeg.
TS, succes in het legerZie de FOK!-nerdjes geen wapen rechthouden.. laat staan naar een oorlogsgebied durven.
Je probeert nu je topic te redden?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:51 schreef Karasta het volgende:
Er werkt trouwens wel een lekker wijf bij de Aldien het is niet veel slechter dan de Mac.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |