Hij sliep toch met kinderen?quote:Op maandag 29 juni 2009 08:58 schreef Trannellius het volgende:
Welke verhalen over Michael en kinderen zijn dat dan? Heb ik iets gemist?
Beter dan schijnheilig meejanken omdat je er anders niet bij hoort.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
Pubers die overal tegenaan schoppen en de drang voelen om zich op een forum te verdedigen.
Als het je niet boeit, waarom maak je er dan een topic over?quote:Op maandag 29 juni 2009 08:54 schreef Gokhan03 het volgende: het me totaal niet boeit dat Michael Jackson dood is.
(..)
Klacht: Mensen die aandacht willen krijgen en gelijk MJ fan worden als ie dood is zodat ze er ook bij horen
Je kunt ze toch ook downloaden?quote:Op maandag 29 juni 2009 09:16 schreef Jimbo het volgende:
of of of van die mensen die gelijk alle MJ Cd's uit de winkels kopen
Waar heb je last van zeg je?quote:Op maandag 29 juni 2009 09:08 schreef sinadO het volgende:
Ik heb er ook altijd moeite mee als mensen mij raak opkijken.
Hoezo is zijn dood een verlies? Het verlies was 15 jaar geleden... Je doet nu net alsof hij nu nog werk uit zou brengen wat nog enig toegevoegde waarde zou hebben.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:49 schreef Davoice het volgende:
Natuurlijk is het een verlies voor de muziekwereld, hij heeft velen beīnvloed en er zijn maar weinig die zich met hem kunnen meten. Maar dit soort dingen gebeuren nu eenmaal..
Je kunt je natuurlijk afvragen of je hiermee Quicy Jones wel genoeg credits geeft.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:49 schreef Davoice het volgende:
Natuurlijk is het een verlies voor de muziekwereld, hij heeft velen beīnvloed en er zijn maar weinig die zich met hem kunnen meten. Maar dit soort dingen gebeuren nu eenmaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |