quote:Op maandag 29 juni 2009 03:43 schreef Koenholio het volgende:
Ja hoor, het is weer zondag 3:43.
Altijd hetzelfde gezeik.
Dit is dus één van die suffe fokkers (nee, geen mens) die niet verder kijkt dan z'n neus lang is..quote:Op maandag 29 juni 2009 03:43 schreef Koenholio het volgende:
Altijd hetzelfde gezeik.
Ik wacht op je PVV spamquote:Op maandag 29 juni 2009 03:46 schreef ANTAM het volgende:
[..]
Dit is dus één van die suffe fokkers (nee, geen mens) die niet verder kijkt dan z'n neus lang is..
Ik denk dat we geen van allen zitten te wachten op een nieuwe hitler.. Heel die politiek deugd van geen meter..quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 03:43 schreef Koenholio het volgende:
Altijd hetzelfde gezeik.
Mwah, alleen door eikels zoals jou, en dan is het nog maar de vraag wie er gekker isquote:Op maandag 29 juni 2009 07:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]Ik snap wel dat je voor gek wordt verklaard.
Als je al 20 jaar niet meer op school zit, zou dat inhouden dat je minstens 35 bent. Dan heb je dus al 35 jaar om te wennen aan hoe we hier werkwoorden vervoegen. Een matig excuus dus.quote:Op maandag 29 juni 2009 07:47 schreef ANTAM het volgende:
[..]
Mwah, alleen door eikels zoals jou, en dan is het nog maar de vraag wie er gekker is
Ben al 20 jaar geen scholier meer, dus of jij nou een jood of een joodt ben, boeit me niet zo..
duz hep ik ook twintig jaar de teid gehad om die onzinuge regoltjus te vergeeten, maar ik ddenk dat je me tog wel begrijp, ondans 1 lullige T vegetun in mun OP..quote:Op maandag 29 juni 2009 10:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je al 20 jaar niet meer op school zit, zou dat inhouden dat je minstens 35 bent. Dan heb je dus al 35!?! jaar om te wennen aan hoe we hier werkwoorden vervoegen. Een matig excuus dus.
Omdat je er met veel geld er volgens mij ook meer problemen bij krijg die je zonder geld niet zou hebben.. Geld is soieso een smerig systeem.. Mensen worden er corrupt en chantabel door..quote:
Dus de strekking "Iemand met weinig geld is gelukkiger dan iemand met veel geld" is volgens jou (per definitie) juist?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:35 schreef ANTAM het volgende:
[..]
Omdat je er met veel geld er volgens mij ook meer problemen bij krijg die je zonder geld niet zou hebben.. Geld is soieso een smerig systeem.. Mensen worden er corrupt en chantabel door..
Niet gelukkig kunnen zijn zonder geld is toch ook zielig? Maar als jij pas met veel geld gelukkig ben (of denk te zijn) dan zou ik willen zeggen.. "doe je best"quote:Op maandag 29 juni 2009 11:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dus de strekking "Iemand met weinig geld is gelukkiger dan iemand met veel geld" is volgens jou (per definitie) juist?
Het lijkt me dat iemand met heel weinig geld er meer problemen bij krijgt dan iemand met veel geld.
Als iedereen zou beseffen dat deze stellingen niet helemaal waar, of helemaal niet waar zijn was dit topic niet nodig geweest, en stonden we al lang op het binnenhof galgen in elkaar te spijkeren..quote:Op maandag 29 juni 2009 12:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Wie zegt dat iedereen die stellingen voor waar aanneemt ??
Iedereen weet toch dat die stellingen niet helemaal waar zijn.
Vraag is alleen of het wel beter kan... Ik denk dat we in Nederland niet mogen klagen over de stand van zaken in vergelijking met andere landen, waar bepaalde stellingen pertinent onjuist zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |