quote:Op maandag 29 juni 2009 03:29 schreef opastokvis het volgende:
raam open deur open slapen.
morgen is het nog veel erger, kun je alvast wennen
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 03:42 schreef Friek_ het volgende:
Te warm idd.
En dan weer lekker zwetend wakker worden. Gadverdamme.
Je zweet, omdat je lichaam probeert af te koelen, lijkt me niet goed om dan je hele lichaam in te smeren neequote:Op maandag 29 juni 2009 03:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zit in een pand met veel glas, slechte airco, nieuwe airco's komen eraan, nu is het gewoon afzien.
Stilzitten en zweten is onvermijdelijk.
Ik heb zin mij conmpleet in te smeren met odorex extra dry, kan dat of is dat heel slecht voor je?
Straks het MJ effect !quote:Op maandag 29 juni 2009 03:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zit in een pand met veel glas, slechte airco, nieuwe airco's komen eraan, nu is het gewoon afzien.
Stilzitten en zweten is onvermijdelijk.
Ik heb zin mij conmpleet in te smeren met odorex extra dry, kan dat of is dat heel slecht voor je?
quote:Op maandag 29 juni 2009 03:51 schreef Robier het volgende:
[..]
Je zweet, omdat je lichaam probeert af te koelen, lijkt me niet goed om dan je hele lichaam in te smeren nee.
quote:
Nee, ik wacht wel op het goedemorgen topic...quote:Op maandag 29 juni 2009 04:26 schreef MissHobje het volgende:
Heb je de weersvoorspelling voor komende week al gezien ?
Goedemoregn Hobjequote:Op maandag 29 juni 2009 04:26 schreef MissHobje het volgende:
Heb je de weersvoorspelling voor komende week al gezien ?
Stoten in km/h??!!quote:Op maandag 29 juni 2009 03:29 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[ afbeelding ]
Lopik/Cabauw is hier vlakbij...
quote:Op maandag 29 juni 2009 04:42 schreef Remake het volgende:
Kom net me nest uit, kan niet slapen.
Gaat een fantastische dag worden
niet bekend mee helaas, ga een beetje muziek luisteren en me dag starten. Probeer het vanmiddag om 12:00 wel weer.quote:Op maandag 29 juni 2009 04:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
![]()
Als je toch niks te doen hebt, maak ff het goedemorgen topic!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |