Ja en jammer genoeg zijn het de meisjes die er niet toe in staat zijn die zwanger wordenquote:Op maandag 29 juni 2009 03:06 schreef Zotheid het volgende:
En ik geloof trouwens ook best dat jij daartoe in staat bent. Beetje raar om dat over internet te zeggen maar je komt in elk geval behoorlijk volwassen en doordacht over. Helaas kan je dat van mijn achternichtje niet zeggen.
Prima als je een kind wilt houden, maar denk er in elk geval over na. Het liefst nog voor de seks (alhoewel dat bij de meeste wel erg jong is als je de verhalen mag geloven).
Precies, ze heeft er een dagtaak om haar ouders te verzorgen.quote:Op maandag 29 juni 2009 03:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat er een prima gezond kind uit komt weet ik, maar hoe leuk zou jij het vinden als je ouders geestelijk gehandicapt waren?
Klopt, maar die mogelijkheid is er dus wel. Zonder dat iemand ze kan tegenhouden. Anderzijds maar goed aan, anders krijg je regels wie wel en geen kinderen mogen, lijkt mij nou ook geen prettig vooruitzicht, iets met übermensch en zo.quote:Op maandag 29 juni 2009 03:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja als je zelf al retarded bent moet je ook geen kinderen krijgen nee..
Ik ben het ook wel met je eens dat abortus soms een betere oplossing is, veel meisjes zijn ook niet in staat echt goed voor een kind te zorgen en kunnen het inderdaad ook op het gebied van moederliefde niet zoveel bieden..
Maar het moet ze ook niet te gemakkelijk gemaakt worden, een meisje waar ik mee op de basisschool heb gezeten heeft op haar 12e (!) abortus laten plegen.. En is toen op haar 16e zwanger geworden en dat kind heeft ze gehouden.. Nou sorry hoor maar wat heb je dan precies geleerd van zo'n abortus? Helemaal niets dus.
Het is vaker dat zo'n meisje zwanger wordt door naiviteit en gebrekkige kennis op het gebied van seks.. Maar het is vaak de familie die d'r meteen een enkeltje abortuskliniek aanbiedt.. Ze denken er zelf niet eens bij na, en zo wordt abortus de normaalste zaak van de wereld terwijl ik het toch blijf zien als een noodoplossing.
En juist nu leven we in een tijd waarin je ongewenst zwanger raken zooo gemakkelijk kunt voorkomen, en mocht het al een keertje voorkomen dat het condoom scheurt oid dan kun je altijd nog de volgende ochtend de morning after pil ophalen..
Maar nee, in plaats daarvan moeten we vooral onveilige seks hebben daarna massaal abortus laten plegen.
Zo werkt dat gewoon niet, en ik vind het slecht dat jonge meisjes het zien als 'easy fix'.
Ja en daarom moeten we zorgen dat zelfs de naiefste meisjes wat minder naief worden op dat gebied!quote:Op maandag 29 juni 2009 03:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, ze heeft er een dagtaak om haar ouders te verzorgen.
Anderzijds, anders was je er zelf helemaal niet. Die gedachte kan ook "beangstigend" zijn.
[..]
Klopt, maar die mogelijkheid is er dus wel. Zonder dat iemand ze kan tegenhouden. Anderzijds maar goed aan, anders krijg je regels wie wel en geen kinderen mogen, lijkt mij nou ook geen prettig vooruitzicht, iets met übermensch en zo.
Ik kan me eigenlijk wel in jouw tekst vinden. Sowieso vind ik, zoals ik ook wel vaker aangeef, het huidige seksuele moraal verwerpelijk. Kinderen van 12/13 jaar die al zwanger zijn. Op die leeftijd zou je net met je eerste kus bezig moeten zijn.
Naar mijn mening moet seks niet iets zijn wat maar met elke willekeurige voorbijganger kan. Als iedereen zo naar seks zou kijken zou het aantal tienermoeders waarschijnlijk ontzettend afnemen.
Het enige wat ik nog aan te merken heb is je opmerking dat de familie ze gelijk doorsturen naar een abortuskliniek. Iets wat niet zo raar is, aangezien ten tijde dat de familie er vanaf weet er geen andere mogelijkheden zijn en die ouders al aan zien komen waar de ouders van mijn achternichtje nu last van hebben.
Stel dat het condoom scheurt en het meisje is zo naïef om te geloven dat het "Zo'n vaart wel niet zal lopen", aldus de bedpartner van het meisje. Meisje gelooft dat en doet er verder niks mee. Totdat ze niet ongesteld wordt en ze het pas enige tijd later aan de ouders durft te vertellen...
Nee precies, als je niet beter weet en die stoere jongen die met JOU naar bed wilt zegt dat dat zo is geloof je dat, dat geloof ik best. Daarom is seksuele opvoeding zo belangrijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 03:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en jammer genoeg zijn het de meisjes die er niet toe in staat zijn die zwanger wordenjuist omdat zij het zijn die denken dat 'voor het zingen de kerk uit' een goede methode is. En zich over laten halen tot seks zonder condoom omdat hun vriendje van 25 zegt dat 'dat lekkerder is'..
En dat vind ik dus ook, dat ze er over na moeten denken.. Naar mijn mening gebeurt dat totaal niet, meisje wordt zwanger, ouders sturen d'r naar het ziekenhuis, en that's it.
Niemand die het heeft over hoe ze het had kunnen voorkomen, nee hoor, alleen de gevolgen worden weggehaald en daarna wordt er niet meer over gepraat.
Ja dat blijft de vraag natuurlijk..quote:Op maandag 29 juni 2009 03:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee precies, als je niet beter weet en die stoere jongen die met JOU naar bed wilt zegt dat dat zo is geloof je dat, dat geloof ik best. Daarom is seksuele opvoeding zo belangrijk.
Dan nog is het de vraag of dat op het moment suprême veel uitmaakt, als je als puber geïmponeerd wordt door een jongen die 5 jaar ouder is....
Tja, ik vraag me af of dat de verantwoordelijkheid is van de overheid of van de ouders (zie ook de south park aflevering hieroverquote:Op maandag 29 juni 2009 03:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en daarom moeten we zorgen dat zelfs de naiefste meisjes wat minder naief worden op dat gebied!
Of we, eigenlijk moeten ZE daarvoor zorgen, als in de overheid ofzo.. Hoeven ze ook weer minder uitkeringen te verstrekken.
Ja maar het opvoeden van de ouders is in principe ook een overheidstaakquote:Op maandag 29 juni 2009 03:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tja, ik vraag me af of dat de verantwoordelijkheid is van de overheid of van de ouders (zie ook de south park aflevering hierover). Ik denk dat hier zowel een taak ligt voor de overheid als voor de ouders. Ze kunnen het beter te vaak horen dan helemaal niet.
Ja echt hequote:Op maandag 29 juni 2009 03:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou zoveel mensen wel een neukverbod willen geven.
En als tegendraadse puber luister je natuurlijk juist niet naar je ouders of school.quote:Op maandag 29 juni 2009 03:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat blijft de vraag natuurlijk..
quote:Op maandag 29 juni 2009 03:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou zoveel mensen wel een neukverbod willen geven.
Slaap lekkerquote:Op maandag 29 juni 2009 03:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En als tegendraadse puber luister je natuurlijk juist niet naar je ouders of school.
Maar goed, ik ga nou echt slapen. Ik moet morgen ook nog werken.
Welterusten!![]()
Hara neukt al met mijquote:Op maandag 29 juni 2009 03:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Als het maar bij neuken blijft en er geen kids uit komen mag wat mij betreft iedereen neuken met elkaar!
Neuken?
Tja....quote:Op maandag 29 juni 2009 03:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar het opvoeden van de ouders is in principe ook een overheidstaak!
Dan doe ik wel alsof ik de pil slik, maar dan stiekem toch niet, okay?quote:Op maandag 29 juni 2009 03:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Als het maar bij neuken blijft en er geen kids uit komen mag wat mij betreft iedereen neuken met elkaar!
Neuken?
Lach je ons nu gewoon uitquote:
Lollerpwnd!quote:Op maandag 29 juni 2009 03:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan doe ik wel alsof ik de pil slik, maar dan stiekem toch niet, okay?
Je zou maar een kind van een KLBer krijgen zeg!quote:Op maandag 29 juni 2009 03:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lach je ons nu gewoon uit?
[..]
Lollerpwnd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |