Rare vergelijkingquote:
Geloof 't wel... jullie gingen vrij vroeg weg, toch? Nog voor Guus, of niet?quote:
En dan heb je nog zoenen en zoenen.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zoenen voor de foto is ook zoenen hoor
quote:
waar blijven de foto's eigenlijk?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zoenen voor de foto is ook zoenen hoor
Nee, die mis ik nu juist! Ik zal eeuwig half in het duister tasten.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow jij hebt natuurlijk wel alle roddels weer
Oh my gothic, kopkluivenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan heb je nog zoenen en zoenen.
Was het oppervlakkig lafjes er tegenaan gaan of gewoon hardcore kopkluiven?
We waren net verhuisd zeg maarquote:Op maandag 29 juni 2009 11:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Rare vergelijking
[..]
Geloof 't wel... jullie gingen vrij vroeg weg, toch? Nog voor Guus, of niet?
het speeksel vloog in het rondquote:Op maandag 29 juni 2009 11:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan heb je nog zoenen en zoenen.
Was het oppervlakkig lafjes er tegenaan gaan of gewoon hardcore kopkluiven?
Ik zal je PMenquote:
Jij bent best cutequote:
Jammer dat je er niet bij was Rip. Was erg leuk!quote:
quote:
Dan waren jullie duidelijk te vroeg wegquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:08 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb vannacht me een handdoek op mn rug gelegen, aftersun hielp niet genoeg, maar voel me nopg hondsbereoerd en heb pijn
Dat waren er meerquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:08 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb vannacht me een handdoek op mn rug gelegen, aftersun hielp niet genoeg, maar voel me nopg hondsbereoerd en heb pijn
jaa van verbranden kan je aardig beroerd van voelenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Een lift was te verleidelijk hehe. Volgende keer blijf ik tot het eindequote:Op maandag 29 juni 2009 11:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan waren jullie duidelijk te vroeg weg
ja maar dat helpt gewoon niet goed bij mij achja we overleven t wel weerquote:Op maandag 29 juni 2009 11:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
jaa van verbranden kan je aardig beroerd van voelenmaar jij had je toch wel redelijk ingesmeert toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |