quote:Op maandag 29 juni 2009 01:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja maar ik heb de deur open gezet en het licht op de gang aan.Nu kan ik niet meer slapen en lig ik kansloos op mijn bed te Fok!en.
Klacht: Ik mis mijn vriendin.
[..]
Ik leef niet in Afrika of zo met een klamboe.![]()
Ik ga toch niet zoeen lomp ding om mijn bed doen, alleen een hor hebben is heel normaal en 9 van de 10 keer voldoende.quote:
Patserquote:Op maandag 29 juni 2009 01:29 schreef Tja..1986 het volgende:
Hier een airco. Dus als het licht aan moet, raampje dicht airco aan. Heb je ook nergens last van
Zo'n ding hoeft niet lomp te zijn.. zo'n goekoop flutding die bij elke draai openvalt moet je ook niet willenquote:Op maandag 29 juni 2009 01:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zoeen lomp ding om mijn bed doen, alleen een hor hebben is heel normaal en 9 van de 10 keer voldoende.
Slaap je in je auto ?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:29 schreef Tja..1986 het volgende:
Hier een airco. Dus als het licht aan moet, raampje dicht airco aan. Heb je ook nergens last van
Ik zweet niet dus dat is een HOAX verhaal.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Mensen die denken dat muggen op licht afkomen....![]()
Muggen komen nog altijd op zweetlucht af.
Echt? Bron?quote:Op maandag 29 juni 2009 01:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
quote:
Idd, dat jij niet zweet is een hoax, en nu?quote:Op maandag 29 juni 2009 02:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik zweet niet dus dat is een HOAX verhaal.
Of haarlemmers!quote:Op maandag 29 juni 2009 02:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
Om wat voor mug gaat het?
Een mug van het type wat in Groningen een mug heet:
[ afbeelding ]
Of dat type wat de rest van NL een mug noemt:
[ afbeelding ]
Begrijpend lezen is ook te moeilijk voor je, denk ik.quote:Op maandag 29 juni 2009 02:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Idd, dat jij niet zweet is een hoax, en nu?
Muggen hebben ook vleugeltjes.quote:Op maandag 29 juni 2009 02:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat bijna alles met vleugeltjes op licht afkomt en muggen op geur?
Mijn bron is school, bekend mee?
Hier in Groningen noemen we ze gewoon rotbeesten hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 02:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
Om wat voor mug gaat het?
Een mug van het type wat in Groningen een mug heet:
[ afbeelding ]
Of dat type wat de rest van NL een mug noemt:
[ afbeelding ]
Een bron?quote:Op maandag 29 juni 2009 02:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Muggen hebben ook vleugeltjes.
Wat die bron betreft, ik dacht dat jij met je oneindige intellect mij wel een betrouwbare bron zou kunnen voorschotelen.
Ahquote:Op maandag 29 juni 2009 02:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen. Maar nee, je kan ook airco's in huis hebben slimpie.
Het punt is dat ze wel op warmte afkomen. En dus ook warmte van lampen.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2009 02:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het punt is dat ze wel op warmte afkomen. En dus ook warmte van lampen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |