Nee, das kutterquote:Op maandag 29 juni 2009 09:55 schreef RickTheGreatest het volgende:
Het is net zo kut als 1 en einz typen tussen de !!, dus bek dicht.
Da's 3 grote fouten in 1 zin. Dat jij kan typen met je IQ van 56 is me een wonderquote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Faal, dat is kankerchil~!!1! EINZ
U wish u had a swagga like minequote:Op maandag 29 juni 2009 17:18 schreef D. het volgende:
[..]
Da's 3 grote fouten in 1 zin. Dat jij kan typen met je IQ van 56 is me een wonder
Ik geloof niet dat jij iets hebt wat ik zou willen, en zeker niet een taalgebruik waardoor iedereen die er toe doet mij uit zou lachenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
U wish u had a swagga like mine
Alberto Stegeman, bitch!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:35 schreef patty het volgende:
Welke achterlijke droplul is hier eigenlijk mee begonnen en willen jullie daar eens heel snel mee kappen?
quote:Subklacht: Michael Jackson dood![]()
Ja is goed neuken?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:53 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Alberto Stegeman, bitch!
[..]
Ga janken op de Dam
Er is niks mis met mijn taalgebruik. Mijn zinnen zijn vaak uiterst bekwaam samengesteld en uitsluitend van hoogwaardige kwaliteitquote:Op maandag 29 juni 2009 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij iets hebt wat ik zou willen, en zeker niet een taalgebruik waardoor iedereen die er toe doet mij uit zou lachen
Het feit dat je wel nederlands KAN schrijven maakt het feit dat je het niet doet eigenlijk alleen maar ergerquote:Op maandag 29 juni 2009 18:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Er is niks mis met mijn taalgebruik. Mijn zinnen zijn vaak uiterst bekwaam samengesteld en uitsluitend van hoogwaardige kwaliteit
Blijf nog liever maagd dan dat ik met jou neukquote:Op maandag 29 juni 2009 18:22 schreef patty het volgende:
[..]
Je moet toch ooit eens ontmaagd worden
En back on-topic
"a swagga"quote:Op maandag 29 juni 2009 17:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
U wish u had a swagga like mine
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:57 schreef ehqo het volgende:
Volgens mij was het die viespeuk van een Alberto Stegeman, met z'n hoofd.
[ afbeelding ]
"MIJN COLLEGA'S EN IK..."
quote:
Kutkick is een understatementquote:Op maandag 19 april 2010 17:02 schreef Wasmachinemann het volgende:
Dat is ie ook, Tevens verkapte kutkick.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |