Domme reclame ja. Alsof je met zo'n Bose-set dat geluid wel kan horenquote:Op zondag 28 juni 2009 22:10 schreef SamStar het volgende:
Aargh
Altijd wanneer ik TV aan het kijken ben en ondertussen op de laptop aan het internetten (chatten, fokken, etc.) ben. En de reclame van Bose komt denk ik constant dat het geluid kapot is van mijn TV, en dan check ik mn TV en dan zie ik dat water met die kano vaarders en dan denk ik weer "AARGG, KUT RECLAME"
Klacht: Bose reclame die 100% stil is
Sub-Klacht: accu van laptop is bijna leeg
er was ook een keer een reclame over digitale TV waarin schitterende beelden voorbij kwamen en je op het laatst een speld zag (en hoorde) vallen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Domme reclame ja. Alsof je met zo'n Bose-set dat geluid wel kan horen
als ik me er niet aan irriteerde was het misschien een geslaagde reclame....quote:Op zondag 28 juni 2009 22:14 schreef Koepert het volgende:
K vind t geniale reclame, qua concept dan, doordat ie stil is kijk je automatisch, ook al ben je wat anders aan t doen (wat meeste mensen toch wel doen tijdens reclame)
Dus jij hebt een bose set?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:12 schreef Biogarde het volgende:
Dat is alleen bij jou denk ik, want ik heb hier gewoon geluid tijdens die reclame.
Koop een dagboekquote:Op zondag 28 juni 2009 22:12 schreef Biogarde het volgende:
Dat is alleen bij jou denk ik, want ik heb hier gewoon geluid tijdens die reclame.
Mooi samengevat.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Alles aan Bose is kut.
Dat dus.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:20 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Mooi samengevat.
Slecht geluid, kleine rotspeakertjes, geen middentonen, en dankzij enorme reclamecampagnes wordt het voor heel veel geld verkocht aan sukkels.
Nee hoor, het is alleen zwaar overpriced, als het voor 5 euro in de winkels lag hun spul was het prima geweestquote:Op zondag 28 juni 2009 22:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Alles aan Bose is kut.
Dan zijn ze zwaar genaaid.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:26 schreef Fortitudo het volgende:
mijn ouders hebben een gigantische bose installatie vanwege die mooie kleine speakers
ik vind het wel mooi systeem
zeg maar allemaal afstandbedieningen per kamer enzo
waren weinig betere alternatieven met kleine speakertjesquote:
Alles wat niet door elfjes in het maanlicht van de 13e dag in november is gemaakt is te minquote:
Het geluid is slecht voor de prijs die je betaald. Vergeleken met een gemiddelde Philips set kan Bose wel mee hoor. Alleen kost die Philips de helftquote:Op zondag 28 juni 2009 22:20 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Mooi samengevat.
Slecht geluid, kleine rotspeakertjes, geen middentonen, en dankzij enorme reclamecampagnes wordt het voor heel veel geld verkocht aan sukkels.
Onzin. Bose is gewoon kut. Waarom denk je dat het niet in dezelfde ruimte als echte apparatuur gedemonstreerd mag worden? Ze zijn bang dat mensen erachter komen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Alles wat niet door elfjes in het maanlicht van de 13e dag in november is gemaakt is te min
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |