Precies. Maar, bleken kan je gevoelige tanden opleveren. Een andere oplossing is facings, of schildjes over de gele tanden.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:57 schreef TNA het volgende:
Een goede elektrische tandenborstel en whitening tandpasta (grotendeels marketing, wel enigszins effectief) kunnen de aanslag enigszins voorkomen/verwijderen. Als tussenoptie kun je je tandarts je tanden laten 'poetsen', dat is geen bleken, maar verwijdert wel aanslag. En ten slotte kun je zoals je zegt je tanden laten bleken.
Leuke tandarts heb jij, zo verdient hij z'n geld wel lekker...quote:Op zondag 28 juni 2009 21:59 schreef matarazi het volgende:
Mijn tandarts zei een keer tegen mij: je tanden worden witter als je het een tijdje niet poetst..![]()
of dat ook zo is weet ik niet want ik heb het niet uitgeprobeerd.
Dat dus.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:27 schreef Electrocute het volgende:
Welke grapjas heeft jou wijsgemaakt dat je witte tanden krijgt van melk drinken?
Ja ik bedoelde er eigenlijk mee te zeggen dat ik melk drink omdat het goed is voor je tanden (wat ook maar de vraag is, maar het kan iig geen kwaad), niet dat het nu direct voor witte tanden zorgt. Dat van die melk had ik ook beter achterwegen kunnen laten want nu lijkt het idd dat ik dat bedoel.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:27 schreef Electrocute het volgende:
Welke grapjas heeft jou wijsgemaakt dat je witte tanden krijgt van melk drinken?
Ok, ik hoop dat het dat is.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:02 schreef Schuifpui het volgende:
Mijn tanden waren een tijdje terug ook opeens behoorlijk geel geworden, begon ook met hoektanden. Gewoon vragen of je tandarts het helemaal kan schoonmaken, het was bij mij gewoon aanslag, ondanks dat ik 3x langer dan gemiddeld poets. Dat schoonmaken is dus niet bleken, maar gewoon alles wat er niet hoort weghalen met een boortje en polijstding.
Bedankt voor de info.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:59 schreef Angelcakes het volgende:
Tanden kunnen wat geler worden in de loop der jaren. Dat proces versnel je door bepaalde eet- en drinkgewoonten ( Koffie, thee, wijn en roken zijn bekende boosdoeners ). Je tandbeen is geel en de mate waarin je glazuur doorschemert bepaald hoe geel je tanden ogen. Als je kiest voor een polijstbeurt bij de mondhygieniste of tandarts wordt de aanslag die opgebouwd is verwijdert en zijn ze tijdelijk weer witter. Vind je ze dan nog niet mooi genoeg dan kun je ervoor kiezen om ze te laten bleken. Wordt niet vergoed door de zorgverzekering en is vaak niet goedkoop maar geeft wel een mooi (-er)resultaat. Houd er wel rekening mee dat ze gevoelig kunnen worden ( al is dat maar tijdelijk, daarna kun je gewoon doorgaan ) en witte vullingen en kronen kleuren niet mee.
http://www.britesmiletogo.nl/quote:De BriteSmile To Go pen is in Amerika een echte ‘wannahave’ en is sinds 1 januari in Nederland op de markt. En de BriteSmile To Go is anders dan alle andere witte tanden produkten die men in de winkel kan kopen. Met BriteSmile To Go bent u niet uren bezig. Twee keer per dag, gedurende dertig seconden, uw tanden aanstippen is alles wat u moet doen om binnen twee weken wittere tanden te krijgen. Het is eenvoudig en gebruiksvriendelijk.
Nu kunt u waar en wanneer u maar wilt uw tanden wit maken. Thuis, in de auto of op het werk. En bovenal, het werkt echt. Bij goed gebruik worden tanden gemiddeld 3 tot 4 tinten lichter. In elke pen zit vloeistof voor ongeveer 30 dagen. Met een pen kunt u dus 1 tot 2 maanden vooruit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |