Onrechtvaardigheid! Zelfs Assen heeft een AH to go.quote:
Ik heb genoeg aan een Kioskquote:Op zondag 28 juni 2009 20:37 schreef Quadesh het volgende:
[..]
Onrechtvaardigheid! Zelfs Assen heeft een AH to go.
Groningen, mooie stad, gebrekkige voorzieningen.
Dat rook ik inderdaad ook gisteren toen ik er langs liepquote:Op zondag 28 juni 2009 20:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Met vieze rookworstenlucht, net als die smerige overkookte pastalucht van de Julia's daar
quote:Op zondag 28 juni 2009 20:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Met vieze rookworstenlucht, net als die smerige overkookte pastalucht van de Julia's daar
Laat ze het eerst eens afbouwen voor je erover opschept!quote:
Genoeg spoorknorren anders.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:44 schreef Aestivate het volgende:
Terechte klacht, Leiden ligt in de middle of nowhere, is geen knooppunt en niemand moet erheen.
Anti-klacht: Burger King bij Groningen CS.
Als je een burger king hebt heb je geen AH 2 go nodig ttoooch?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:31 schreef Quadesh het volgende:
Leiden CS heeft sinds kort twee AH to go-winkels. Wat een decadentie!![]()
Waarom heeft Groningen CS geen AH to go?![]()
Groot gebouw, 2 uitgangen? Handig?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is het nut van 2 precies dezelfde winkels in hetzelfde gebouw?
Want Groningen is centraal gelegen.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:44 schreef Aestivate het volgende:
Terechte klacht, Leiden ligt in de middle of nowhere, is geen knooppunt en niemand moet erheen.
Anti-klacht: Burger King bij Groningen CS.
Een extra dure Albert Heijn op het treinstationquote:Op zondag 28 juni 2009 21:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
IK heb serieus nog nooit van AH to go gehoord. Kan TS eventueel eventueel een toelichting geven zodat iedereen mee kan doen?
Je kunt ook Leiden Centraal tot Dordrecht-Noord omdopen.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom is het in godsnaam Leiden Centraal en niet gewoon Leiden? Kan ik me echt heel erg druk om maken. Internationale treinen stoppen er niet eens!!! Kan je beter Dordrecht Centraal noemen.
Dat extra duur verwonderd me niks, ik kwam een driekwart jaar geleden voor het eerst in 15 jaar op een station en toen bleek zelfs het pissen 50 cent te kosten.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
IK heb serieus nog nooit van AH to go gehoord. Kan TS eventueel eventueel een toelichting geven zodat iedereen mee kan doen?
Rotterdam zit er ook nog tussen, dat moet wel Rotterdam blijvenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:19 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Je kunt ook Leiden Centraal tot Dordrecht-Noord omdopen.
Je kan ook gewoon je trein instappen en daar pissenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat extra duur verwonderd me niks, ik kwam een driekwart jaar geleden voor het eerst in 15 jaar op een station en toen bleek zelfs het pissen 50 cent te kosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |