Maar dan krijgen de mensen die mij mailen geen keurig bounce mailtje.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:30 schreef Jobba het volgende:
Opnieuw maken? En wat verwacht je dan? Deactivatie![]()
Had je de account gewoon open moeten houden
dat is niet waarquote:Op zondag 28 juni 2009 19:31 schreef Jobba het volgende:
[..]
Google is onmogelijk te bereiken via email.
Het is mij nog niet gelukt. Ze hebben wel een site voor elke afdeling maar geen concreet e-mailadres waar je ook echt een reactie terugkrijgtquote:
Een enkel vinkje. Ik had verwacht dat de account na ongeveer een jaartje wel weer te reactiveren was. Dit is een beetje BEFEHL IST BEFEHL policy.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:38 schreef Adelante het volgende:
Je moet verdomme 36x keer bevestigen of je zeker wilt dat je account definitief wordt verwijderd en nu gaat TS lopen mekkeren dat het echt definitief isFAIL
Bouncing is netter, en dat kan enkel met een gedeactiveerd account.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:04 schreef Convergence het volgende:
Je had ook gewoon een automatic reply in kunnen stellen zonder je account te deactiveren. Of nog beter, auto forwarding.
Oh my gothicquote:Op zondag 28 juni 2009 20:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bouncing is netter, en dat kan enkel met een gedeactiveerd account.
Maar goed, Google moet gewoon niet zo'n achterlijke policy hebben.
Waarom is dat netter? Eventuele emailers weten niet eens waar ze hun mailtje dan naartoe moeten sturen. Met beide andere opties kan je dat wel aangeven.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bouncing is netter, en dat kan enkel met een gedeactiveerd account.
Maar goed, Google moet gewoon niet zo'n achterlijke policy hebben.
Na een jaar mag het toch wel weer? Of heb je 'm echt definitief verkocht?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:14 schreef TNA het volgende:
Ik heb van de week m'n auto verkocht, nu kan ik er niet meer in rijden!
Dit dusquote:Op zondag 28 juni 2009 20:12 schreef Convergence het volgende:
[..]
Waarom is dat netter? Eventuele emailers weten niet eens waar ze hun mailtje dan naartoe moeten sturen. Met beide andere opties kan je dat wel aangeven.
quote:Op zondag 28 juni 2009 20:14 schreef TNA het volgende:
Ik heb van de week m'n auto verkocht, nu kan ik er niet meer in rijden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |