Het nieuwe biermerk, dat verkrijgbaar wordt in drie verschillende fruitsmaken, staat geheel los van het merk Grolsch. Dit uit zich behalve in de smaak, eveneens in verpakking en imago. Grolsch introduceert het nieuwe merk in week 20, die begint op 13 mei.
Met het nieuwe biertje, dat 5% alcohol bevat, zegt Grolsch een antwoord te willen geven op de zich wijzigende consumentenvoorkeur. Het bedrijf heeft last van de afnemende bierconsumptie in Nederland ten gunste van populaire lichtalcoholische mixdrankjes zoals Bacardi Breezer.
maar het zal wel veel gedronken gaan worden...
quote:Kayuk; die bieren zijn er al:
Op dinsdag 16 april 2002 12:51 schreef Kayuk het volgende:
Ik begin er niet aan, want ik ben gewoon geen bierdrinker. Zodra ze iets met rum, vodka o.i.d. (zwaarder spul dus) maken moegn ze weer aankloppen. En voor zover ik bier drink, vind ik Grolsch echt smerig.
Bier met Rum, Bier met Grand Marnier, Bier met Tequila, Bier met Wodka en dat allemaal premixed in een doorschijnend flesje.
quote:BARBAAR!
Op dinsdag 16 april 2002 12:51 schreef Kayuk het volgende:
Ik begin er niet aan, want ik ben gewoon geen bierdrinker. Zodra ze iets met rum, vodka o.i.d. (zwaarder spul dus) maken moegn ze weer aankloppen. En voor zover ik bier drink, vind ik Grolsch echt smerig.
quote:www.zinniz.nl ?
Op dinsdag 30 april 2002 22:19 schreef E.T. het volgende:
En wat is zinniz?
of anders effe bij grolsch kijken.
quote:Van beide sites wordt je geen steek wijzer.
Op dinsdag 30 april 2002 22:20 schreef GizartFRL het volgende:[..]
of anders effe bij grolsch kijken.
quote:zoek even op zinniz als onderwerp/inhoud vind je een met slotje en foto's
Op dinsdag 30 april 2002 22:22 schreef E.T. het volgende:[..]
Van beide sites wordt je geen steek wijzer.
quote:Misschien makkelijker om het hier op fok in een topic wat erover schijnt te gaan ook te vermelden wat het is?
Op dinsdag 30 april 2002 22:24 schreef GizartFRL het volgende:[..]
zoek even op zinniz als onderwerp/inhoud vind je een met slotje en foto's
Dat ze voor Zinniz een heel nieuw imago bedenken en niet vanuit het grolsch imago gaan promoten is omdat iedereen anders denkt dat het een bier met een smaakje is, en volgens mij is dat het juist niet.
Trouwens, breezers kosten iets van ¤ 1,40 in de supermarkt/inkoop en dat Zinniz gaat zo rond de ¤ 0,95 kosten. Op zich wel slim..
Naja vanavond ga ik ze testen
Itt tot wat ik had verwacht, is het duidelijk bier en geen mixdrankje. De 'vruchtensmaak' die ze aan de verschillende versies hebben meegegeven is niet vies, maar te zwak van smaak. Het moment dat je het doorslikt proef je de vruchtensmaak even, maar van een nasmaak kan je niet echt spreken. Crispy lime vond ik het minst lekker, Orange twist en Tropical red zijn iig lekkerder . Ik verwacht niet dat men nu massaal overstapt van breezer naar zinniz omdat het wel erg veel op gewoon bier lijkt, maar stukken duurder is. Voor dat extra geld wat je normaal voor een breezer betaald (meestal 3x zo duur als een biertje) krijg je dan iets wat behoorlijk op gewoon bier lijkt.
Conclusie: om te proeven was 1 euro per flesje wel leuk, maar ik koop het ws. nooit meer..
quote:bier met een smaakje.
Op dinsdag 30 april 2002 22:52 schreef ProZac het volgende:
Grolsch heeft dat Zinniz ontwikkeld omdat er veel minder bier wordt verkocht omdat iedereen van die breezers loopt te drinken.Dat ze voor Zinniz een heel nieuw imago bedenken en niet vanuit het grolsch imago gaan promoten is omdat iedereen anders denkt dat het een bier met een smaakje is, en volgens mij is dat het juist niet.
Trouwens, breezers kosten iets van ¤ 1,40 in de supermarkt/inkoop en dat Zinniz gaat zo rond de ¤ 0,95 kosten. Op zich wel slim..
quote:treffend uitgedrukt
Op dinsdag 30 april 2002 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
is dat dat breezer bier?
quote:Krijgen we dan binnenkort ook Zinniz-Chicks?
Op maandag 27 mei 2002 22:10 schreef Dinosaur_Sr het volgende:[..]
treffend uitgedrukt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |