En wat is nu je klacht? Dat je geen scholier bent en dus moet betalen?quote:Op zondag 28 juni 2009 17:00 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom gaan ze niet eens werken voor hun centen. Schraap je schoolgeld zelf maar bij elkaar.
En dan nog die OV jaarkaart, het tarief van de treinkaartjes blijft maar stijgen. Maar die luie scholieren krijgen voor nop een OV jaarkaart waarmee ze gratis met het OV kunnen.
quote:Op zondag 28 juni 2009 17:00 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom gaan ze niet eens werken voor hun centen. Schraap je schoolgeld zelf maar bij elkaar.
En dan nog die OV jaarkaart, het tarief van de treinkaartjes blijft maar stijgen. Maar die luie scholieren krijgen voor nop een OV jaarkaart waarmee ze gratis met het OV kunnen.
Nee, dat al het belastinggeld naar die paupers gaat.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En wat is nu je klacht? Dat je geen scholier bent en dus moet betalen?
Hoe moet ik dan mijn studie betalen met 30/35 uur school in de week?quote:Op zondag 28 juni 2009 17:00 schreef Juicyhil het volgende:
Door in de avonduren en in het weekend te gaan werken.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan mijn studie betalen met 30/35 uur in de week?
Ah dus je vergeet uitkeringstrekkers, allochtonen en andere bodemloze putten maar voor het gemak?quote:Op zondag 28 juni 2009 17:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, dat al het belastinggeld naar die paupers gaat.
Werken in het weekend?quote:Op zondag 28 juni 2009 17:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan mijn studie betalen met 30/35 uur school in de week?
quote:Op zondag 28 juni 2009 17:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, dat al het belastinggeld naar die paupers gaat.
En huiswerk etc?quote:Op zondag 28 juni 2009 17:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Door in de avonduren en in het weekend te gaan werken.
Nee.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:03 schreef S-Two het volgende:
[..]
. Jij hebt zelf geen gebruik gemaakt van stufi/ov-jaarkaart?
Als je al je vrije tijd moet opgeven om je studie te kunnen betalen, dan is er iets mis.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Door in de avonduren en in het weekend te gaan werken.
edit: verdien je daar te weinig mee dan vind ik het wel terecht dat de overheid daar wat bijlegt.![]()
Nee hoorquote:Op zondag 28 juni 2009 17:06 schreef Malebolgia het volgende:
TS is een pauper MBO-er ICT wiens baan straks wordt wegge-outsourced op advies van die uni "paupers" die tijdens hun studie wél OV hebben gehad.
Sweet
Ah, jaloezie. Vandaar.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee.
Stond ten tijde van mijn studie iedere ochtend om half 4 op om kranten te gaan lopen. En daarbij deed ik een BBL opleiding, had ik er sowieso geen recht op.
gast trust me: IT beheerders worden een uitstervend ras..quote:
Ten tijde van jouw studie.. Jij bent 18 en in tegenstelling tot wat ze zelf beweren is dat géén studie.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee.
Stond ten tijde van mijn studie iedere ochtend om half 4 op om kranten te gaan lopen. En daarbij deed ik een BBL opleiding, had ik er sowieso geen recht op.
Kerel, het is vast moeilijk te begrijpen als je zelf écht helemaal niets kan maar mensen met een (fatsoenlijke) WO opleiding zijn de mensen die straks jouw uitkering betalen hoor.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:00 schreef Juicyhil het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |