Nee hoor.quote:
Je hebt je rijbewijs niet eens mafkees.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee hoor.
Wat moet ik nou met die 70 euro in de maand?
OV jaarkaart hoef ik ook niet, ga liever met das auto.
edit: iets té gemeenquote:Op zondag 28 juni 2009 17:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee hoor.
Wat moet ik nou met die 70 euro in de maand?
OV jaarkaart hoef ik ook niet, ga liever met das auto.
Ahhhh een 'jullie zijn stom want ik had er geen recht op en dat maakt mij superieur' topic.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee.
Stond ten tijde van mijn studie iedere ochtend om half 4 op om kranten te gaan lopen. En daarbij deed ik een BBL opleiding, had ik er sowieso geen recht op.
Of ik nou 500 euro met een bijbaantje verdien of 70 euro van de overheid krijg. Dan is m`n keuze gauw gemaakt.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:21 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ahhhh een 'jullie zijn stom want ik had er geen recht op en dat maakt mij superieur' topic.
Ach ik werkte ook gewoon tijdens m'n studie, dat geld gaf ik dan weer aan leuke dingen uit.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Of ik nou 500 euro met een bijbaantje verdien of 70 euro van de overheid krijg. Dan is m`n keuze gauw gemaakt.
quote:Op zondag 28 juni 2009 17:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Of ik nou 500 euro met een bijbaantje verdien of 70 euro van de overheid krijg. Dan is m`n keuze gauw gemaakt.
Doe mij dan maar de OV jaarkaart. Ik ben zeker weten meer geld kwijt zonder en 70 E/mnd is een koopje voor gratis reizen zoals ik je hier laat zienquote:De kosten van een OV-Jaarabonnement voor de tweede klas bedragen ¤3876,50 per jaar (2009) voor een abonnement
Gratis of niet gratis, ik ga echt niet iedere dag met het OVquote:Op zondag 28 juni 2009 17:26 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
[..]
Doe mij dan maar de OV jaarkaart. Ik ben zeker weten meer geld kwijt zonder en 70 E/mnd is een koopje voor gratis reizen zoals ik je hier laat zien
Fucking boeiend. Er zijn mensen die dat wel moeten.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gratis of niet gratis, ik ga echt niet iedere dag met het OV
Precies. Tijd dat bijstand OOK gewoon een lening wordt!quote:Op zondag 28 juni 2009 17:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ah dus je vergeet uitkeringstrekkers, allochtonen en andere bodemloze putten maar voor het gemak?
Mja, sommige dingen kan je niet makenquote:
Jij hebt last van moodswings?quote:Op zondag 28 juni 2009 17:34 schreef Bolter het volgende:
[..]
Mja, sommige dingen kan je niet makenZelfs niet op Fok!. Dat TS er gewoon niets van snapt is zijn probleem, dan hoeft ie nog niet kapot.
Alsnog. Werken voor je centen.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Fucking boeiend. Er zijn mensen die dat wel moeten.
Zo erg vond ik je reactie anders niet. Je wenste hem ook niet kapot of zo.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:34 schreef Bolter het volgende:
[..]
Mja, sommige dingen kan je niet makenZelfs niet op Fok!. Dat TS er gewoon niets van snapt is zijn probleem, dan hoeft ie nog niet kapot.
PM me je reactie?quote:Op zondag 28 juni 2009 17:34 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dat dus. Dat is precies m`n klacht.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:36 schreef Muzz_ het volgende:
Ik ontvang bijna 500 euro stufi....
Nee mijn ouders zijn geen paupers, maar ondernemers die via allemaal omwegen hun inkomen laag doen laten lijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |