quote:Sommige volkswijsheden zijn waar of een beetje waar. Maar dat je van tocht verkouden kunt worden, is grote onzin. En je mag best zonder sjaal naar buiten, al zegt je moeder van niet. Een verkoudheid loop je uitsluitend op wanneer je met een virus in aanraking komt, zegt Ger van der Werf, universitair hoofddocent bij huisartsgeneeskunde.
Mooi weer? het is gewoon vies benauwd..quote:Op zondag 28 juni 2009 16:07 schreef Cat_Tank het volgende:
Het is weer zover. Stomme is dat ik het een maand geleden ook al was.
Klacht: verkouden zijn met mooi weer
Subklacht: had nooit na het zonnen bij de ventilator moeten gaan zitten
Beter vies benauwd dan ijzig koud.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:09 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Mooi weer? het is gewoon vies benauwd..
Ja maar, maar, maar, die ventilator blies natuurlijk al die virussen zo in mijn gezichtquote:
Een rosbief die kan TYPEN?!quote:Op zondag 28 juni 2009 16:10 schreef Rosbief het volgende:
Cattank is onverwoestbaar maar kan niet omgaan met een verkoudheid?
Hoax! Je rookt, drinkt, eet ongezond en beweegt nooit. Dan krijg je dat.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:11 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ja maar, maar, maar, die ventilator blies natuurlijk al die virussen zo in mijn gezicht
Ja en als je op de toch staat of zonder sjaal hartje winter buiten loopt, is je resistentie minder en krijg je, zodra je iemand met het virus tegen komt, het sneller te pakken.quote:
Nee, nee, NEEquote:Op zondag 28 juni 2009 16:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Hoax! Je rookt, drinkt, eet ongezond en beweegt nooit. Dan krijg je dat.
in NL is het nooit goed, dan is het te warm, dan te koud..quote:Op zondag 28 juni 2009 16:10 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Beter vies benauwd dan ijzig koud.![]()
Is het eindelijk lekker warm krijg je dit soort zeikers![]()
Precies.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:43 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
mijn standpunt: geef mij maar koud weer, daar kun je je tenminste op kleden
Over verkoudheid, niet over het weer. Ik heb juist niets te klagen over het weerquote:Op zondag 28 juni 2009 16:47 schreef nattermann het volgende:
Jankerd. is het eens mooi weer, loop je toch te huilen
Beterschap...quote:Op zondag 28 juni 2009 18:11 schreef Jonkowise het volgende:
[..]
Door die tocht gaat je weerstand omlaag > word je ziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |