Nee, niet te laat, kan me wel herinschrijven, maar niet voor mijn studie..quote:Op zondag 28 juni 2009 14:55 schreef sinadO het volgende:
Had je toch allang moeten doen? Is het niet al te laat? Ik deed het op de laatste dag dat het kon en dat was in juni!
quote:
Naar studielink.nl gaan en dan inloggen en alles gaat verder vanzelf.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:56 schreef Fortitudo het volgende:
idd, wat een gekk he
hoe werkt het, ik moet het ook nog ff doen
Dat scheeltquote:Op zondag 28 juni 2009 15:01 schreef Asgard het volgende:
Ik moet alleen die machtiging nog opsturen.
Ik doe eht altijd in augustusquote:Op zondag 28 juni 2009 15:09 schreef Fortitudo het volgende:
voor wann moet het en wat moet er gebeuren?
Ja ik ook dusquote:
Stufi loopt door...quote:Op zondag 28 juni 2009 15:13 schreef Fortitudo het volgende:
gaat je studiefinanciering ook automatisch door?
er staat bij studielink om in aanmerking te komen b;labla ib groep
Tot september wel ja, daar na pas als je je weer hebt ingeschreven geloof ikquote:Op zondag 28 juni 2009 15:13 schreef Fortitudo het volgende:
gaat je studiefinanciering ook automatisch door?
er staat bij studielink om in aanmerking te komen b;labla ib groep
Whehe, herkenbaarquote:Op zondag 28 juni 2009 15:20 schreef Cat_Tank het volgende:
Shit... Moet ik ook ff doen.
Oeps. Ik weet ook niet meer met welk email adres ik daar bekend sta. 3 pogingen![]()
Welke universiteitquote:Op zondag 28 juni 2009 15:17 schreef Asgard het volgende:
Je hebt gewoon tot 1 september om je inschrijving rond te hebben (ivm stufi etc.), maar omdat faculteiten weleens dingen kwijtraken moet je het gewoon op tijd regelen.
Toen ik zou beginnen aan mijn studie heb ik 4x een cijferlijst, 3x een machtiging en 2x een kopie van diploma moeten opsturen naar mijn faculteit. Dat terwijl ik alles telkens in één envelop opstuurde en netjes alles vast had geniet![]()
![]()
!!!
Dat was ook mijn probleem, gewoon met ze mailen, dan krijg je nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord op je huidige emailadres.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:20 schreef Cat_Tank het volgende:
Oeps. Ik weet ook niet meer met welk email adres ik daar bekend sta. 3 pogingen![]()
UvA waarsquote:
Achja, dat ging bij mij iig wel in 1 keer goedquote:Op zondag 28 juni 2009 15:26 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
UvA waars
VU is hierin vele malen beter
Ben blij dat je er zelf zo positief over bentquote:
WHOHOO 3e poging was goed. Ik kon me herinneren dat ze zo'n mail gestuurd hadden dat het mogelijk was je weer in te schrijven. Even die mail opgezocht op al mijn accounts. Print nu mijn herinschrijving uitquote:
Vorig jaar met herinschrijven ging het trouwens wel helemaal goed hoorquote:Op zondag 28 juni 2009 15:28 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ben blij dat je er zelf zo positief over bent![]()
Als je dat al niet snapt, ga dan maar meteen werken met een Havo diploma.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:29 schreef Michielos het volgende:
studielink zuigt zooo hard... ik snap er gewoon geen pepernoot van.
Dat ligt misschien meer aan jezelf danquote:Op zondag 28 juni 2009 15:29 schreef Michielos het volgende:
studielink zuigt zooo hard... ik snap er gewoon geen pepernoot van.
Dat.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:20 schreef Cat_Tank het volgende:
Ja, maar als ik wil herinschrijven staat er een andere studie dan waar voor ik nu sta ingeschrevenquote:Op zondag 28 juni 2009 15:30 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
WHOHOO 3e poging was goed. Ik kon me herinneren dat ze zo'n mail gestuurd hadden dat het mogelijk was je weer in te schrijven. Even die mail opgezocht op al mijn accounts. Print nu mijn herinschrijving uitDe site zelf werkt wel goed trouwens...
Mja. Als er eenmaal iets niet goed is dan is het ook meteen goed mis. Thank the holy lawd dat dat mij nog niet overkomen is.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:32 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ja, maar als ik wil herinschrijven staat er een andere studie dan waar voor ik nu sta ingeschrevenKan dit ook niet veranderen.
Uw bijdrage aan dit topic wordt zeer gewaardeerd.quote:
En dan zegt studielink dat die studie ook goed is, als inschrijving voor mij, krijg ik van uni mail dat het weldegelijk een andere studie is en dus niet goed voor mij, like duhhhquote:Op zondag 28 juni 2009 15:33 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Mja. Als er eenmaal iets niet goed is dan is het ook meteen goed mis. Thank the holy lawd dat dat mij nog niet overkomen is.
Er is een reden dat de Universiteit Twente binnen een maand meteen weer hard is weggerend en het zelf maar weer is gaan doenquote:Op zondag 28 juni 2009 15:35 schreef Bevin het volgende:
[..]
En dan zegt studielink dat die studie ook goed is, als inschrijving voor mij, krijg ik van uni mail dat het weldegelijk een andere studie is en dus niet goed voor mij, like duhhhmaar dat die paupers van studielink dat wel gewoon adviseren
![]()
Ja das wel beter ja, loop je niet al bij stap 1 vastquote:Op zondag 28 juni 2009 15:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Ze hebben tenminste eindelijk die inlog-knop veranderd zodat hij tenminste een beetje opvalt.
Neen, vóór 1 september moet alles rond zijn, dus ook de betaling.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:55 schreef sinadO het volgende:
Had je toch allang moeten doen? Is het niet al te laat? Ik deed het op de laatste dag dat het kon en dat was begin juni!
Ja, ik moet me elk nieuw studiejaar dat ik studeer opnieuw inschrijven..quote:Op zondag 28 juni 2009 15:53 schreef Repeat het volgende:
Herinschrijven? Studielink?
Ik moet altijd alleen zo'n formulier insturen voor een nieuwe machtiging, meer eigenlijk niet...
Ja volgens mij moeten wij dit ook. Hoop ik maarquote:Op zondag 28 juni 2009 15:53 schreef Repeat het volgende:
Herinschrijven? Studielink?
Ik moet altijd alleen zo'n formulier insturen voor een nieuwe machtiging, meer eigenlijk niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |