Inderdaad zoals hierboven gezegd, die dingen werken niet zo goed. Ik heb inmiddels via Redcoon een karcher FP303 besteld voor 170,- Ging gelijk proberen, eerst de vloer gezogen, toen mop erop en haalde machine uit de doos. De roterende houders zijn van kunstof, klik je zo aan de onderkant vast, welke ik vind dat ze niet zo robuust zijn gemaakt. Eenmaal machine uitgezet valt het lawaai nog wel mee, maar inderdaad zijn ze niet zo krachtig. Maar guess what, na paar minuten kwam er rook uit en viel de motor uit. Ik heb gebeld en omdat het nog binnen 7dagen was mocht ik of een alternatief uitkiezen of kreeg ik mijn geld terug. Ik heb maar voorlopig voor het laatste gekozen en binnen een week kreeg ik keurig netjes mijn geld teruggestort.
Ik ga voorlopig even shoppen, ga ook bij makro, sligro kijken of er alternatieven zijn (ze hadden mijn type niet meer). Zo niet dan ga ik toch weer zo iets proberen, maar dan ga ik voor een goedkopere
http://www.bobshop.nl/nl/(...)longhi/lc500c/p14911Probleem is dat onze vloer een soort coating heeft dat het geen water opneemt. Dus de vocht vd mop blijft achter op de opp. vd tegel en als deze opdroogd zie ik een grote watervlek. Zeg maar als je een natte doek over een spiegel gaat halen na het opdrogen zie je de vlekken en vegen. Voorlopig dan maar na het moppen nog eens een droge doek overheen halen.