Mensen zoals jij verdienen juíst een goeie sessie longkanker.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:27 schreef Tja..1986 het volgende:
Misschien he, is het feit dat je in het rookhok amper kan amdemhalen, een kleine (okee, zeer kleine) hint dat roken niet zo goed voor je is.
Thanksquote:Op zondag 28 juni 2009 14:28 schreef Bolter het volgende:
[..]
Mensen zoals jij verdienen juíst een goeie sessie longkanker.
quote:
De spiegel telt niet.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:19 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb gister een neger een boks gegeven
cry me a riverquote:Op zondag 28 juni 2009 14:53 schreef Fortitudo het volgende:
jongeren die ouwe tegen een man op leeftijd zeggen. fucking kansloos.
Niks, je komt alleen als een volslagen, niet serieus te nemen debiel over.quote:
Alsof ik daar iets om geef bij random mensen op straatquote:Op zondag 28 juni 2009 15:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niks, je komt alleen als een volslagen, niet serieus te nemen debiel over.
Hij weet precies wat de vrouwtjes willen. Daar is sinds zijn jeugd niks in veranderd.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die beste man heeft zoveel levenservaring, dus hij weet natuurlijk als geen ander precies hoe het hoort.
Daarom vroegen we ook of hij wat wilde drinken. We dachten, wat is nou beter dan onder het genot van een koud biertje je playerskills met elkaar delen. Maar helaas, hij mocht geen alcohol van de dokterquote:Op zondag 28 juni 2009 16:27 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Hij weet precies wat de vrouwtjes willen. Daar is sinds zijn jeugd niks in veranderd.
Die ouwe baas had TS en zijn kornuiten de kneepjes van het playen kunnen leren, zodat TS in het vervolg elke zaterdagnacht met een andere chick aan de haal kon gaan.
Vertel ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |