abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_243196
Hier is Deel 3 voor degene die nog wat te vertellen hebben vanuit GvjL, ga je gang en hou het NETJES.

Citaat uit Deel 2

Is het iets om deze Topic daarvoor standaard te gebruiken en het BB forum wat leven in te blazen en eindelijk eens VREDE met elkaar te sluiten? Ik weet dat BB over is en dat is nu eenmaal zo, maar het volgen van de bewoners is wel aardig lijkt mij.

Ook gezien Hunter zijn perfecte idee van het houden van een reunie http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/003519.html zal dit forum openblijven tot 3 Februari en daarna zal het over zijn en is ook goed om het dan te sluiten. Deze laatste keer is dan ook puur voor Hunter, een eerbetoon aan de man die niet alleen met een perfect plan komt, maar zowieso alle maanden zich uitgesloofd heeft om de slogan van dit forum 'je leest het het eerst op Fok' waar te maken. Hij en anderen waaronder ik zeker Voyeur, Doordevil en de beide dames Juul en Phileine wil noemen verdienen een goede afsluiter van het BB Forum. (en natuurlijk alle fokmembers die zich aangesproken voelen) Maar ik wilde deze toch speciaal even noemen omdat zij het verdienen om een goede afsluiter van het BB Forum.

Ik lees verder nergens dat ze bedankt worden voor hun taak als moderator/administrator, ook niet na Danny zijn pleidooi in Feedback, iets wat ik opmerkelijk en telleurstellend vindt. Maar dat hebben ze wel verdient dus dat kunnen we in de reunie doen.

Een vaste topic is dan misschien wel goed om de tijd te overbruggen en elkaar niet van alles wat maar lelijk is te wensen. Tot die tijd wil ik wel eraan meewerken om er iets van te maken als het me toegelaten wordt. Ik zal dan vanavond trachten om het in beeld en verslag te krijgen zoals ik ook in B/W/R in Gvjl deel 1 heb gedaan. We moeten maar zien hoe het loopt, wie weet draagt het bij tot opnieuw wat leesplezier.

Overigens is dit ook het laatste topic dat ik open. Ik kan me denk ik aansluiten bij de
woorden van Voyeur, "heb vooral de laatste maand hard geholpen zoals ook anderen dat gedaan hebben dit forum een beetje overeind te houden wat stilletjes structureren en regelmatig zorgen voor het vervolg op de goedlopende topics. Nu dit forum niet meer geleid wordt door Juul en Phileine, en verder er niet meer naar omgekeken wordt door degene die bij tijden er wel zou moeten zijn om toch wat in de gaten te houden wat er allemaal geschreven wordt, Danny dus, voel ik me niet meer geroepen. Verantwoordelijkheden zal hij nu eenmaal op zich moeten nemen bij het maken van een Forum, dat is gewoon een feit. En niet alle 2373 members laten zwemmen zoals het hem uitkomt. Ik beperk me dan ook alleen tot eventuele verslaglegging van de uitzending als het over de ex-bewoners gaat en die plaats ik dan in deze Topic en dat doe ik niet elke keer omdat de motivatie soms ver te zoeken is. Daarna vertrekt Oliebol na de Reuni van dit veld om de redenen die hierboven staan."

Dus deze Topic please niet verplaatsen want het gaat alleen over de BB-bewoners en niet over dat vreselijke programma GvjL.

Veel leesplezier!!
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 12 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_243197
Fijn dat je toch deel 3 hebt aangemaakt, Oliebol2k. Ik was blij in deel 2 posts van allerlei zeer gewaardeerde FOK!kers te lezen die voor je in de bres sprongen. Waarom moeten er altijd mensen zijn die alleen maar negatief doen? En wij onmachtigen maar stille marsen lopen en beledigingen slikken. Ik hoop dat de waardering van de rest je wel goed doet.

Maar on-topic: Ik hoop dat B, R of W vanavond wel in GvjL verschijnen, anders zitten we vast en zeker wel heel erg tenenkrommend VOO te vervloeken vanavond. Ook ik kijk uit naar je live-verslag. (En de donderdagavond 'Hoe is het nu met' moet je zeker doen) Er hebben zich toch wel geïnteresseerden gemeld, en dan heb je altijd nog de FOK!kers die zich niet melden maar die toch blijven hopen.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 12 Januari 2000).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

woensdag 12 januari 2000 @ 11:32:00 #3
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_243198
Indien jullie deze post eerdere gelezen hebben, laat maar zitten, ik tik het wel even over en plaats het (artikeltje uit Vgids over bart Ruud & Willem) dan gewoon hier. Indien dit niet akkoord graag binnen 1/2 uur reageren.
Groetjes Lecy Luto

[Dit bericht is gewijzigd door Lecy Luto (Datum 12 Januari 2000).]

Moderator woensdag 12 januari 2000 @ 11:44:00 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_243199
quote:
op 01-12-2000 om 10:30 AM schreef JayBee het volgende:
Er hebben zich toch wel geïnteresseerden gemeld, en dan heb je altijd nog de FOK!kers die zich niet melden maar die toch blijven hopen.

To keep up the motivation maar weer even van 'standje onzichtbaar' af. Oliebol: ook mij doe je nog steeds plezier met je verslaggeving!

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_243200
Oliebol een ding is zeker alhoewel ik amper of niet gereageerd heb waardeer ik alles wat je tot nu gedaan hebt je hebt me door de dagen op het werk geholpen zonder dat ik wat hoefde te missen van BB.

tnx

One word can say it all.&lt;P&gt;
  woensdag 12 januari 2000 @ 12:01:00 #6
2148 Duiveltje
lief en vrolijk }:o)
pi_243201
Oliebol , je bent een topper......

PS heb je mijn mailtje ontvangen?

sorrie is helemaal off-topic , maar ik moest het ff kwijt !!

Liever eigenwijs , dan helemaal geen zelfvertrouwen ....*Loesje*

woensdag 12 januari 2000 @ 12:37:00 #7
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_243202
Artikel Veronica nummer 3.

BIG DRUKTE

HUIZEN- Alsof het kabinet was gevallen. Zo ongeveer alle media (zo'n zestig journalisten) in Nederland waren onlangs afgekomen op de persconferentie van Bart, Willem en Ruidd, de langste bewoners van het Big Brother-huis.

"Die gigantische opkomst staat symbool voor wat het programma de afgelopen maanden in Nederland heeft betekend", aldus Paul Römer. Het programma is een groter succes geworden dan zelfs John de Mol Producties en Veronica van te voren hadden gedacht. Bart vindt het onbegrijpelijk dat het programma waarin hij 106 dagen figureerde, tot zo'n hype heeft geleid. "Het is niet altijd boeiend, maar dat vindt Nederland blijkbaar prachtig". Hij zou het zelf niet hebben gevolgd: "Ik kijk wel beter uit". Voor hem, Willem en Ruud zit het erop en Bart is ook nog een kwart miljoen gulden rijker. Wat hij met het geld gaat doen weet hij nog niet, maar zoals afgesproken staat hij wel een paar duizendjes af aan zijn twee 'maatjes'. Ruud heeft al diverse aanbiedingen gekregen, maar: "Ik moet er nog rustig over nadenken", aldus 'knuffelbeer'-Ruud, die inmiddels wel een manager en en financieel deskundige heeft. Wel weet hij zeker dat hij spoedig voor een vol Ahoy' staat, samen met Paul de Leeuw. Diens "sublieme persiflage" van Ruud was "een compliment", zei Ruud, "maar ik heb meer te bieden".

Voor Willem, die al vrij snel was afgeschreven als winnaar, is het nog maar even afwachten. Voor hem zijn er naar eigen zeggen nog geen lucratieve aanbiedingen. Kleine pleister op de wonde: hij kreeg nogmaals complimenten van Bart en Ruud voor zijn kookkunsten. Op de vraag of zijn recepten als kookboek worden uitgegeven, meldde hij dat hij nog niet benaderd is. De bewoners zeggen zelf niet veranderd te zijn door Big Brother. "Ik denk dat de wereld om je heen is veranderd", meende Willem. Ruud: "Het was voor mij een Tour de France die heb ik uitgereden." (ANP,NB)

pi_243203
Hoi Oliebol,

Al een tijdje geen bedankje meer neergezet of anderzins blijk van waardering gegeven.
Shame on me!!
Maar ik lees nog steeds mee hoor dat wou ik gewoon ff laten weten.
Ik hoop dat je gewoon doorgaat met waar je al zolang mee bezig bent nl. een hele hoop mensen een enorm plezier doen met je verslagen.

Zorg je wel steeds voor frisse batterijtjes in de afstandsbediening Oliebol? Zodat je geen seconde langer naar deze ongein hoeft te kijken dan strikt noodzakelijk is! Wij waarderen ten zeerste wat je doet,maar rillen reeds bij de gedachte dat je in je wanhoop een schaal oliebollen door het scherm kwakt! Kunnen we weer een nieuwe actie starten.Een nieuwe kwelbuis voor Oliebol. En of dat op tijd lukt voor De Bus begint dat weet BooBooSan nog zo net niet.

Wat er gisteren allemaal gepasseerd is heb ik niet meegekregen omdat veel post (gelukkig voor jou waarschijnlijk) gewist was.Zal wel weer weinig verheffend geweest zijn allemaal.Ach, troost je Oliebol: 2391 geregistreerde Fok!kers(minus 1 or maybe 2) can't be wrong!!!
Maar liever nog zeg ik het met een citaat van de GROTE Raymond v/h Groenewoud "Al noemt men jou een Oliebol*,trek het je niet aan!"

* BooBooSan is weer pleitos en zegt:Oliebol adios!.

* Omwille van de 'goede zeden' in het bijzonder en een toegenomen mate van humorloosheid op dit eens als 'vrolijk' en 'erudiet' bekendstaande forum (bron: VARA gids week 47 1999) in het algemeen, is bovenstaand citaat door mij aangepast.Waarvoor hopelijk uw begrip.

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  woensdag 12 januari 2000 @ 15:39:00 #9
2118 rosebud51
niet goed en ook niet gek.....
pi_243204
Hoi,Oliebol200,
Vanmorgen, bij het doorlezen van het verslag/reacties in het topic R/B/W/vanuit GvjL,kon ik, als eerste reactie niets anders uitbrengen dan "Oh, no, not again....".
Het moge overduidelijk zijn, dat je het nog steeds niet voor niets doet. Voor mij in ieder geval wel ! Begin er alleen een beetje moeite mee te krijgen dat je bij ieder nieuw verslag(en begrijpelijk,na alles wat er zich heeft afgespeeld op dit sub-forum..)
zit te hengelen naar bevestiging. Nogmaals, je doet het niet voor niets, je hebt mij menigmaal meer laten genieten van an sich een matig programma als BB, en je reacties in de andere topics. Jij bent een van degenen die dit forum & dus FOk!zine groot hebben gemaakt, en initierend is bezig geweest.
Het moet me echter van het hart, dat je nu dus werkelijk iets moet gaan doen aan het gat dat het beeindigen van BB.kennelijk bij jou geslagen heeft. Ik had je willen meelen
maar kon zogauw in de diepte van de archieven niet je adres vinden. Staat me iets bij van @hotmail, maar weet hewt niet zeker.
Wees ervan overtuigd dat ik weet hoe het is om lang ziek te zijn,en in het licht daarvan geconfronteerd te worden met allerlei levensvragen; je nek daarin uit te steken om vervolgens jammergenoeg te moeten constateren dat er mensen(?!)zijn die dan de neiging niet kunnen onderdrukken die nek vervolgens af te hakken. Gebnruik je (weinige)energie verstandig & maak je niet ziek (-er) om mensen en dingen die wel leuk,maar niet echt belangrijk zijn (zoals de kwestie Danny)
Wijffie, nogmaals bedankt(nu echt voor het laatst !!!) Wat telt is de lol die jij &als gevolg daarvan ook anderen er aan beleefd hebben. That's what makes one tick in the end.& kom eens kijken op General Chat,waar,naast veel ongein,ook nog wel enige ernst is te bespeuren, af &toe.
Vr. gr.,
Roos
torn between 2 worlds...
  woensdag 12 januari 2000 @ 15:47:00 #10
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_243205
Lecy Luto, Thanx voor het overtypen.

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 13 Januari 2000).]

pi_243206
Lecy dank je voor je verslag, leuk dat je het even geplaatst hebt.

Beste Roos,

Een korte en duidelijke reactie van mij even op deze zin: "zit te hengelen naar bevestiging.". Ik kan daar alleen maar op zeggen dat je het dan echt verkeerd heb ingeschat en ik het zeer jammer vindt te lezen dat je het zo ziet. Maar goed ik ga geen woorden meer vuil maken aan dingen. Ik zal geen diepgang meer op Fok zetten, dat is me nu wel duidelijk. Roos wat betreft opvullen van het "gat", no worries dat zit wel goed, als je denkt dat ik alleen leef voor Fok heb je het toch echt mis. Verder niet hier, persoonlijke dingen kunnen we beter mailen, je kunt me mailen op : oliebol_2000@hotmail.com

Je hebt inmiddels mail van mij.
------------------

woensdag 12 januari 2000 @ 21:23:00 #12
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_243207
Oliebol,

Ik zie dat je daad bij woord hebt gevoegd en de aflevering van vandaag hebt overgeslagen. Kan je geen ongelijk geven!

Omdat ik hem weer niet heb gezien en toch wel nieuwsgierig ben... heeft iemand anders nog iets opgevangen vandaag?

* w.o.r. roept alle fokkers die per ongeluk langs GVJL zijn gezapt op om hun waarnemingen te delen.

pi_243208
Klopt w.o.r morgen Hoe is het met.....want jij moest weg zei je ..dus je kunt het nadat je thuis komt lezen.
------------------

pi_243209
Er is helemaal niks geweest over de bb-ers, alleen op het eind een stukje over wat er morgen komt, nl Bart die voor zijn huis staat en van plan is om iets te laten zien, wat voor hem niet zo leuk is. Spannend hoor...
  woensdag 12 januari 2000 @ 21:31:00 #15
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_243210
Oliebol,

Inderdaad, Moet met mijn baas uit eten
Ik ga er alles aan doen om voor 22.30 terug te zijn en als dat lukt zal ik ook aantekeningen maken bij de uitzending. Maar eerlijkgezegd ben ik heel bang dat het niet gaat lukken, dus ONTZETTEND bedankt alvast!

Ossie,

Dank je wel. Ik weet nu tenminste dat ik niets heb gemist. Dat is eigenlijk sowiezo wel kenmerkend voor BB geweest: er gebeurde eigenlijk zelden iets, maar je moest toch altijd alles in de gaten houden, want stel je voor dat je iets mist... Rare jongens die BB kijkers.

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 12 Januari 2000).]

donderdag 13 januari 2000 @ 03:54:00 #16
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_243211
quote:
op 01-12-2000 om 09:23 PM schreef w.o.r. het volgende:
Oliebol,

Ik zie dat je daad bij woord hebt gevoegd en de aflevering van vandaag hebt overgeslagen. Kan je geen ongelijk geven!

w.o.r, bedoel je vanwege het uitblijven van BB-ers in de uitzending, of vanwege de nare reacties die Oliebol op haar vorige posts heeft gekregen?
In geval 1: Prima.
In geval 2: Nare smaak in mond.

Ben te zaai voor een signature
  donderdag 13 januari 2000 @ 10:13:00 #17
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_243212
Ook ik kan niet kijken, maar wacht in spanning af op de verslagen. Dus wilde ik iedereen die hieraan meewerkt bij voorbaat eens bedanken voor de verandering. 1000xTHANX.

[Dit bericht is gewijzigd door Lecy Luto (Datum 13 Januari 2000).]

donderdag 13 januari 2000 @ 14:02:00 #18
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_243213
quote:
op 01-13-2000 om 03:54 AM schreef Roache het volgende:
w.o.r, bedoel je vanwege het uitblijven van BB-ers in de uitzending, of vanwege de nare reacties die Oliebol op haar vorige posts heeft gekregen?
In geval 1: Prima.
In geval 2: Nare smaak in mond.

Roache,

Mmmm, Ik dacht dat ik een vrij duidelijke en vrij neutrale opmerking had geplaatst. Omdat ik ten alle tijden (nou ja in ieder geval meestal) wil voorkomen dat mensen door mij een nare smaak in hun mond krijgen, zal ik mijn opmerking even toelichten.

Toen ik dat schreef wist ik nog niet dat er geen BBers in de uitzending zaten dus geval 1 is sowiezo niet van toepassing. Wat betreft geval 2: Ik vind het echt ontzettend ongepast en ongevoelig wat sommige mensen schrijven, maar als je nou alle reacties naast elkaar legt is het overgrote deel positief tot zeer positief, dus ik zie hierin eerder een reden om door te gaan met verslaan dan om ermee te stoppen. De twee opties die jij aandraagt waren dus geen van beide een reden om dit te schrijven.

Waarom dan wel deze opmerking? Nou, gewoon omdat GVJL een ontzettend slecht programma is! Ik heb al eerder geschreven dat ik zwaar respect heb voor het feit dat Oliebol iedere dag weer de hele uitzending uitzit om een stel fokkers die zelf niet kunnen kijken blij te maken (mij bijvoorbeeld). Ze geeft zelf regelmatig aan dat ze het programma niet kan waarderen en ook twijfelt aan de nieuwswaarde van de BBitems, en toch maakt ze elke keer weer een superverslag en neemt ook nog eens de moeite om er mooie screenshots bij te maken. Dat ze gisteren geen verslag had gemaakt was voor mij een aanwijzing dat ze gewoon eens een keer heeft gedaan waar ze zelf zin in had! Als ik dan later lees dat er geen BBers in de uitzending zaten, dan realiseer ik me dat dat zeker de doorslaggevende factor kan zijn geweest, maar - zoals ik al zei- dat wist ik toen nog niet. Ik heb het uitblijven van het verslag gezien als bewijs dat Oliebol het maken van verslagen niet als verplichting ziet. Want dat mag het niet zijn!

Plus nog een egoïstische reden. Omdat ik de hoe gaat het nu met uitzending van vanavond zal moeten missen vind ik het belangrijker dat er een verslag is van dat programma dan van GVJL. Omdat Oliebol heeft aangegeven dat ze selectiever wil gaan verslaan, denk ik nou, liever dat ze GVJL overslaat, dan de donderdagavond uitzendingen...

* w.o.r. hoopt dat het nu voor Roache duidelijk is en deze geen nare smaak overhoudt.

Oliebol,

Belangrijker dan Roache gerust stellen is voor mij eigenlijk dat jij geen slechte bedoeling achter mijn opmerking zoekt. Weet in ieder geval dat ik er niets naars mee heb bedoeld.

pi_243214
* HiZ is ook héél blij dat hij niet naar 'Geld voor je leven' hoeft te kijken om de bewoners te kunnen volgen.
pi_243215
Uitzending 13 Januari

Dit is een oude screenshot van een foto van Bart zijn huis (oude opname is van TV West) met dank aan Jeroen.

Dit keer komt Bart aan de beurt en hij laat zien in zijn huis waar hij slaapt.

B: "We staan nu op dit moment voor mijn huis, we gaan straks naar binnen en laat ik je wat zien. Het is niet leuk in elk geval je zult het zien."

Tim de beste vriend van bart is hier de camera man maar levert ook hier commentaar.

Je ziet Bart naar boven lopen in zijn huis , hij staat op zijn slaapkamer.

B: "zo het is gelukkig hier geen bende dat valt mee"

B: "wat dus absoluut de grap was, ik had in BB een gesprek met Karin en Willem over een gebruiksartikel die ik nu nog niet zo zie overigens, ik heb toen nog hard rotzooi lopen trappen dat ik een molton niet gebruik en dat was op dat moment niet mijn probleem,Karin en Willem vonden het op dat moment niet leuk"

Je ziet een uitsnede van het stukje uit het BB huis over dat matras, dat hij een molton moest gebruiken. Karin legt uit waarom je een molton hebt.

B: "wat blijk nu bij thuiskomst zeg mij moeder heel lief tegen mij, Bart weet jij dat jij de enige bent in huis die een molton in bed heeft."

Bart laat zijn matras zien met molton van 4 mm. B: "Ik vraag me dan ook af heeft mijn molton nog nut. Als je s'morgens je bed uit kom, ga ik elke dag onder de douche en heb ik geen molton nodig en ben ik fris voor de hele dag. Tim geeft ook kommentaar. Dat was dus een pijnlijke onthulling. Willem, Karin het spijt me ik had dus een molton."

Bart geeft als afsluiting een dikke knipoog in de camera voor Karin en Willem.

------------------

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 13 Januari 2000).]

donderdag 13 januari 2000 @ 19:35:00 #21
910 Barbie
Graduated Fool
pi_243216

Te gek Oliebol, bedankt!

* Barbie moest lachen om Bart, zij heeft zelf ook altijd van dat soort dingen.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  donderdag 13 januari 2000 @ 19:51:00 #22
2118 rosebud51
niet goed en ook niet gek.....
pi_243217
Zo snel,Oliebol; & zo mooi !!!Zo fris van de lever heb ik ze nog nooit gehad. !!!
TH
E RETURN OF THE MOLTON !

Is dit nu zo'n geval om een nieuw topic te openen ?
Tof, weer! Zoveel uit zo weinig minuten. Van niets iers maken. * rosebud51 vraagt : "waar heb ik dat meer gehoord".

torn between 2 worlds...
  donderdag 13 januari 2000 @ 19:57:00 #23
242 Pinball
Electric Monk
pi_243218
* Pinball heeft net snel zijn bed onderzocht.

Bedankt oliebol! Toch weer kunnen lachen om die maffe molton

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_243219
je wordt met de dag sneller!

Maar ziet Bart er echt zo slecht uit Oliebol?

Geintje!

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  donderdag 13 januari 2000 @ 20:49:00 #25
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_243220
Oliebol, bedankt voor het verslag met plaatjes.

Ik hoop voor jou dat ze de BB-bijdrage op een vast tijdstip in het programma hebben zodat je niet de hele uitzending hoeft uit te zitten. Misschien moeten we anders maar een ploegenschema opzetten; dat ieder van ons verplicht twee minuten kijkt en degene die de BBer heeft het verslag typt . Dan hoeft iedereen 'maar' twee minuten af te zien.

Bij nader inzien: niemand maakt een verslag zoals jij, dus helaas voor jou blijf jij de klos.

Terug uit het enge bos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')