abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2012 @ 00:45:01 #51
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_118876301
Erg goed! Voorprogramma was trouwens ook best vet :Y.
pi_118888180
Wel een beetje zonde dat het publiek al middenin Sun In Your Eyes begon te klappen, want wat was dat nummer live fenomenaal goed. Het was op Shields al mijn favoriete nummer en dat is alleen maar vertienvoudigd door de uitvoering van gisteren.
pi_118890141
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:18 schreef Maxerazzi het volgende:
Wel een beetje zonde dat het publiek al middenin Sun In Your Eyes begon te klappen, want wat was dat nummer live fenomenaal goed. Het was op Shields al mijn favoriete nummer en dat is alleen maar vertienvoudigd door de uitvoering van gisteren.
Tja Nederlands publiek ;(
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:03:29 #54
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_118892423
Zo vervelend dat ik afgelopen weekend in London een filter van mijn oordopje ben verloren, en mijn nieuwe oordopjes nog niet binnen zijn. Ik was op veel momenten vooral bezig om mijn oren te berschermen, want wat stond het geluid asociaal en onnodig hard. :(

Maar wow, wat heb ik genoten van Grizzly Bear. Ze zijn zo ongelooflijk goed op elkaar ingespeeld! Ik was ook zeer onder de indruk van Chris Taylor's back-up vocals en muzikaliteit, terwijl mij dat tijdens zijn solo-optreden in Bitterzoet afgelopen jaar totaal niet opviel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')