Alsof ik tijd ga verspillen aan het configureren van een virusscannerquote:Op zondag 28 juni 2009 13:23 schreef TNA het volgende:
TS kan geen uitzonderingen toevoegen in zijn virusscanner
Maar wel aan het openen van een topic erover.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Alsof ik tijd ga verspillen aan het configureren van een virusscanner
Lees voor de verandering anders gewoon eens de OP. Dan weet je dat het een andere pc is, falerd.quote:
Slim!quote:Op zondag 28 juni 2009 13:20 schreef Juicyhil het volgende:
Nu weet ik waarom ik zelf nooit een virusscanner heb.
quote:Op zondag 28 juni 2009 13:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Lees voor de verandering anders gewoon eens de OP. Dan weet je dat het een andere pc is, falerd.
quote:
Ik heb nu al dik een half jaar hetzelfde besturingssysteem op m`n pc staan. Nooit problemen gehad.quote:
Zolang de TS binnenkort geen vervelende topics gaat openen over zijn falende geïnfecteerde computer, maakt mij dat niet uitquote:
Laat staan een fatsoenlijke virusscanner downloaden.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:23 schreef TNA het volgende:
TS kan geen uitzonderingen toevoegen in zijn virusscanner
Illegale versiequote:Op zondag 28 juni 2009 13:20 schreef Juicyhil het volgende:
Ik dus net even op een andere pc de Adobe Master Collection installeren. Goed, dus ik wou die exe openen, werd ie verdoemme iedere keer tegen gehouden door McAfee. En nergens kon je dat ding uitzetten, zelfs het proces killen mocht niet baten.
Nu weet ik waarom ik zelf nooit een virusscanner heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |