en vervolgens beginnen te janken als ze je wachtwoord geraden hebben natuurlijk...quote:Op zondag 28 juni 2009 12:58 schreef Ensaf het volgende:
Ik houd 't kort, ik moet zo aan 't werk.
Graag zou ik klagen over websites die allerhande eisen stellen aan het wachtwoord dat je wilt gebruiken. Denk aan zaken als:
-Minimaal 6 karakters
-Minstens 8 letters en 2 cijfers
-Geen eigen naam etc
Laat mij zelf even bepalen of ik een makkelijk of moeilijk wachtwoord wil!
Ach, wat gebeurt dat gebeurt.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:58 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
en vervolgens beginnen te janken als ze je wachtwoord geraden hebben natuurlijk...
als het nou van (inter)nationaal of desnoods persoonlijk belang is... oke.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:58 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
en vervolgens beginnen te janken als ze je wachtwoord geraden hebben natuurlijk...
Komt vandaag, morgen of overmorgen weer een paintklacht.quote:
Of je gebruikt gewoon een versleutelde keychain applicatie die daar speciaal voor is ontworpen.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:06 schreef MadMarine het volgende:
[..]
als het nou van (inter)nationaal of desnoods persoonlijk belang is... oke.
maar voor de meeste belachelijke en onbelangrijke websites en fora (*kuch* moet je tegenwoordig al een onkraakbaar 64bits-encrypted 128-ASCII-karakters lang wachtwoord hebben!
en het stomme is... juist dán moet je het wel ergens opschrijven omdat jet het anders geheid vergeet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |