Dit dus.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:40 schreef thewishmaster het volgende:
Spullen in Rotterdam achtergelaten in de metro en nog hoop hebben dat iemand ze inlevert.
Het lag gewoon in de RET Servicebalie in Zuidplein. Toen ik terugkwam van de stad ging ik ffies hangen in Zuidplein, het is immers maar 1 station verwijderd van waar ik woon. Ik wou mijn OV chipkaart opladen maar ik wou het met mijn kleingeld opladen dus ging ik de RET Servicebalie om het daar op te laden. Zag ik daar mijn tassen staan!quote:
Lol.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Het lag gewoon in de RET Servicebalie in Zuidplein. Toen ik terugkwam van de stad ging ik ffies hangen in Zuidplein, het is immers maar 1 station verwijderd van waar ik woon. Ik wou mijn OV chipkaart opladen maar ik wou het met mijn kleingeld opladen dus ging ik de RET Servicebalie om het daar op te laden. Zag ik daar mijn tassen staan!![]()
Ik had het met mijn bankpas betaald en alle bonnen zaten er nog in. Inclusief mijn rekeningnummer dat op de bonnen stond. Lang leve techniek.![]()
![]()
![]()
![]()
amai, heb jij dan ff geluk gehadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Het lag gewoon in de RET Servicebalie in Zuidplein. Toen ik terugkwam van de stad ging ik ffies hangen in Zuidplein, het is immers maar 1 station verwijderd van waar ik woon. Ik wou mijn OV chipkaart opladen maar ik wou het met mijn kleingeld opladen dus ging ik de RET Servicebalie om het daar op te laden. Zag ik daar mijn tassen staan!![]()
Ik had het met mijn bankpas betaald en alle bonnen zaten er nog in. Inclusief mijn rekeningnummer dat op de bonnen stond. Lang leve techniek.![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |