abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 juni 2009 @ 03:58:18 #1
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_70441071
Ik heb een uberlelijke wc vloer... Van die vieze bruine tegeltjes. Daar wil ik graag vinyl op leggen om het toch een beetje leuker te maken.
Nu had ik me al bedacht om naar de kwantum te gaan, daar een stukkie te kopen. En dat neer te leggen erin te snijden en de zijkanten af te kitten.
Maar: Er zit ook een toilet in. Nu kan ik natuurlijk een beetje leuk langs de pot snijden, maar het mooiste is om natuurlijk het vinyl onder de pot te laten lopen. En daar een gat in te maken ((krijg je ook geen naad naar achter) Maar is dit zomaar mmogelijk? (hoogte verschil) en hoe ga ik dat doen? De pot gewoon losbouten en dan??
Ideeën, tips?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_70441077
Naar de kringloop en daar kost rond zwart vinyl niet veel.
  zondag 28 juni 2009 @ 07:07:24 #3
134963 danny91184
Waaaaaaaaaah
pi_70441317
Meestal wordt er dan vanuit de achterkant een snee gemaakt, en dan gaan ze rondom de pot en eventuele leiding..

Zodoende ligt er tocht overal vinyl en ziet het er netjes uit.
BTW, als je het hun laat doen voor die paar tientjes is het binnen 5 a 10 minuten gedaan. Doen ze echt zo vaak.. hehe
  zondag 28 juni 2009 @ 11:11:26 #4
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_70442740
quote:
Op zondag 28 juni 2009 04:00 schreef sig000 het volgende:
Naar de kringloop en daar kost rond zwart vinyl niet veel.
reststukje vinyl bij de kwantum (oid) kost ook maar een paar euro.
  FOK!fotograaf zondag 28 juni 2009 @ 17:56:32 #5
137066 fokkieslim
pi_70452072
De vraag was hoe te leggen,de pot eruithalen zeiltje leggen,pot terug en afkitten.
Dan lijkt het net of er geen zeiltje ligt.
Bruine tegels komen eens weer in.
pi_70452164
Persoonlijk zou ik dan eerder kiezen voor opnieuw tegelen dan vinyl neer te leggen.
Tegels zijn toch een heel stuk hygiënischer dan vinyl, en nee je hoeft het zelf niet te doen, visite kan het ook doen.
Maar ook schoonmaak resten wat eronder komt kan behoorlijk wat verontreiniging veroorzaken.

Wil je toch vinyl, en heb je het geluk dat je pot een achter uitgang heeft, dan gewoon even de pot demonteren en na het leggen opnieuw monteren, dat is dan wel het meest hygiënisch, heb je een onderuitgang, dan ook gewoon de pot demonteren, alleen nu het gat eruit snijden en daarna de pot terug plaatsen.

Voor extra hygiëne zou je op de onderrand van de pot een klein lijntje sanitair kit kunnen leggen, zodat deze goed afdicht met de ondergrond.

edit zoals fokkieslim ook al aangaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')