Dank af voor je kus! Damn... ik heb teveel op!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:15 schreef Bob-B het volgende:
Naja ik moet morgen (te) vroeg op, dus ik trek me meteen weer terug, slaap lekker allemaal en kusje voor Rachel en Anouk![]()
quote:Op zondag 28 juni 2009 02:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dank af voor je kus! Damn... ik heb teveel op!
Het is een beetje vage film...quote:Op zondag 28 juni 2009 00:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oh, laatst nog een trailer van gezien. Laat even weten of het iets is.
Mafkees!quote:Op zondag 28 juni 2009 00:15 schreef Bob-B het volgende:
Naja ik moet morgen (te) vroeg op, dus ik trek me meteen weer terug, slaap lekker allemaal en kusje voor Rachel en Anouk![]()
Ja, was 4 uur op, zouden vanuit Velp om 5 uur vertrekken naar Duitsland om broertje op te halen die met vliegtuig vanuit Roemenië kwam.quote:
Dat jij dat end voor hem wil rijden. Lief hoor.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, was 4 uur op, zouden vanuit Velp om 5 uur vertrekken naar Duitsland om broertje op te halen die met vliegtuig vanuit Roemenië kwam.
Maar broertje belde om 5 uur dat hij zijn vliegtuig had gemist.Dus hij komt morgen pas aan. Ben nu weer terug in Zeeland.
Ben met ouders en vriendin van broertje geweest. Gisteravond naartoe geweest (Velp dus). En daar blijven slapen. Het was allemaal geregeld. Broertje dacht dat het wel ok was als hij 45 min. van tevoren daar zou inchecken. Dus niet.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:06 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dat jij dat end voor hem wil rijden. Lief hoor.
Wat een oen. Ik heb een paar keer het vliegtuig gemist door security checks, maar nog nooit omdat ik laat incheckte (en nu doe ik eigenlijk alleen nog maar handbagage).quote:Op zondag 28 juni 2009 09:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben met ouders en vriendin van broertje geweest. Gisteravond naartoe geweest (Velp dus). En daar blijven slapen. Het was allemaal geregeld. Broertje dacht dat het wel ok was als hij 45 min. van tevoren daar zou inchecken. Dus niet.Hij was net te laat en ze wilde hem niet meer meenemen.
Het is indd. erg stom. Beetje risico om die inchecktijd zo te gokken. Maar goed, zo is mijn broertje wel vaker geweest.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:11 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Wat een oen. Ik heb een paar keer het vliegtuig gemist door security checks, maar nog nooit omdat ik laat incheckte (en nu doe ik eigenlijk alleen nog maar handbagage).
Wel grappig want ik ga vandaag die kant op (gendt).
Tja, hij weet zelf denk ik wel heel goed dat het niet handig is.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is indd. erg stom. Beetje risico om die inchecktijd zo te gokken. Maar goed, zo is mijn broertje wel vaker geweest.
Dus nu komt hm als goed is morgen om dezelfde tijd aan (half 8 's morgens ofzo) maar nu is er niemand die hem op kan halen. Het is gewoon balen. Vooral voor hem natuurlijk.
Bij mij voelt het zo, maar ik heb helemaal niet gedronkenquote:Op zondag 28 juni 2009 10:04 schreef automatic_ het volgende:
Damn.... Ik schrok echt wakker van de wekker en ik heb nog alcohol in m'n lijf volgens mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |