* machinefuckinghead hoort vreemde geluiden achter zich en durft niet om te kijken...quote:Op zondag 28 juni 2009 00:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oh, laatst nog een trailer van gezien. Laat even weten of het iets is.
ha ha laat ik dan maar het voor de hand liggende zegen jij was zeker heel braafquote:Op zondag 28 juni 2009 00:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Waren het niet altijd de keurige meisjes die het geilst in bed zijn?
Een engeltje.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha laat ik dan maar het voor de hand liggende zegen jij wasbent zeker heel braaf
Zolang ze maar niet braaf in bed zijnquote:Op zondag 28 juni 2009 00:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha laat ik dan maar het voor de hand liggende zegen jij was zeker heel braaf
Is 'ie zo eng?quote:Op zondag 28 juni 2009 00:43 schreef machinefuckinghead het volgende:
[..]
* machinefuckinghead hoort vreemde geluiden achter zich en durft niet om te kijken...
quote:
Ik zeg nog even niks.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is 'ie zo eng?
Gister trouwens Transformers 2 gezien. Best aardig, mooie specials en veel actie. Maar wel een half uur te lang en iets teveel plotgaten.
Wij zijn ook geen SC, meer een FC.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:46 schreef machinefuckinghead het volgende:
[..]
Ik zeg nog even niks.
Staat in de OP trouwens dat dit geen SC is, maar het tempo ligt toch aardig hoog...![]()
ha ha dit is een traag moment jequote:Op zondag 28 juni 2009 00:46 schreef machinefuckinghead het volgende:
[..]
Ik zeg nog even niks.
Staat in de OP trouwens dat dit geen SC is, maar het tempo ligt toch aardig hoog...![]()
Kalm aan Offre is nog onlinequote:Op zondag 28 juni 2009 00:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zijn er bepaaldelijke wezens van het zgn. zwakkere geslacht bij betrokken?
Goede film ja. Beetje vaak gezien. No need dus.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee daar heb ik geen tv voor nodig
Enemy of the state
Zij is zó onschuldig, hier krijgt ze heul niks van mee.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kalm aan Offre is nog online
Ik kan wel wat hebben hoor. En op bepaalde gebieden zijn vrouwen inderdaad het zwakkere geslacht.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kalm aan Offre is nog online
ach als het teveel doet doe je gewoon http://www.leestrainer.nl/Woordenschat/map10/zwijgen.jpgquote:Op zondag 28 juni 2009 00:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben hoor. En op bepaalde gebieden zijn vrouwen inderdaad het zwakkere geslacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |