Ja goed! Ben even bij de fokkers geweest en zit nu met Venco in de trein.quote:
Hoi Vencoquote:Op zondag 28 juni 2009 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja goed! Ben even bij de fokkers geweest en zit nu met Venco in de trein.
Toch jammer hoor!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:21 schreef Ludootje het volgende:
Hoi hoi, vandaag toch maar niet naar PP gegaan, niet zo lekker en iets te weinig geld.
hoi hoi, alweer thuis?quote:
Jaquote:
Eej lekker dingquote:
quote:
jaaaa was super gezelliequote:Op zondag 28 juni 2009 22:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja
Net even de grootste klerebende hier opgeruimd, nu lekker relaxenJammer dat je ons niet kon vinden! Lekker in de kroeg gezeten?
Ik dacht dat je hierheen kwamquote:Op zondag 28 juni 2009 22:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eej lekker dingwaar was je nou gisteren.... ikke maar wachten
ohwquote:
Ik wil mn appartement niet zien,. Ben er al een week niet geweestquote:Op zondag 28 juni 2009 22:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja
Net even de grootste klerebende hier opgeruimd, nu lekker relaxenJammer dat je ons niet kon vinden! Lekker in de kroeg gezeten?
Ja super druk inderdaad...quote:Op zondag 28 juni 2009 22:45 schreef Carooltje79 het volgende:
jaaaa was super gezelliewas echt mega druk daar joh.... das zoeken naar een naald in een hooiberg
Dan kun je er onmogelijk een klerebende van gemaakt hebben, zoals ik..quote:Op zondag 28 juni 2009 22:46 schreef halfbearad het volgende:
Ik wil mn appartement niet zien,. Ben er al een week niet geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |