abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70433747
Motorrijders klagen maar dat automobilisten geen rekening met ze houden, maar ondertussen wel lekker de hele rijbaan blokkeren omdat je als het gaat regenen met dertig man onder een viaduct wil schuilen en als het droog is te hard rijden en tussen twee banen auto's doorrijden die al 120 rijden (tijdens een file ok, maar verder kun je ook wel normaal doen als je maar twee wielen hebt, lijkt me). Ook heel sociaal naar mensen die graag een baan naar rechts op willen schuiven omdat ze naar de afrit moeten en zo.

Wat een eikels!
Sanity is (not) statistical
pi_70433770
mooi hè, zo'n groot motorsportevenement in Nederland.

Leer eens voldoende spiegelen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 20:50:38 #3
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_70433772
Het is maar 1 week in het jaar....
  zaterdag 27 juni 2009 @ 20:51:46 #4
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_70433793
I love motor rijden.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_70433814
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 20:50 schreef Jordy-B het volgende:
mooi hè, zo'n groot motorsportevenement in Nederland.

Leer eens voldoende spiegelen.
In m'n spiegels kijken bedoel je? Als er 30 van die mongolen achter elkaar over de middenstreep rijden kun je gewoon niet opzij, tenzij je er een doodrijdt. En dat mag niet he, want dan is het vast weer mijn schuld.

Wat voor evenement was het, het WK asociaal rijgedrag?

Zaten ook nog van die mongolen bij die de hele weg overslingerden en op nogal ongepast korte afstanden rechts en links inhaalden, op zo'n manier dat ze net tussen auto's door konden. Best schrikken als zo'n lulhannes zich op 40 cm afstand voor je motorkap gooit.
pi_70433871
Automobilisten die door de motorrijders niet meer weten wat ze moeten doen, niet meer van baan durven te wisselen en meer dan 20 km/h langzamer dan toegestaan gaan rijden. .
Ja, maar betekent nee
Alles wat je zegt zal verdraaid tegen je gebruikt worden
  zaterdag 27 juni 2009 @ 20:57:04 #7
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_70433901
gewoon gassen en lekker slingeren..

Kunnen ze weer mooie verhalen hangen op de camping.

Erger me er hier ook aan. Gemiddelde motorrijder rijdt hier 200 ofzo in mijn woonwijk
pi_70433961
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 20:52 schreef Maeghan het volgende:

[..]

In m'n spiegels kijken bedoel je? Als er 30 van die mongolen achter elkaar over de middenstreep rijden kun je gewoon niet opzij, tenzij je er een doodrijdt. En dat mag niet he, want dan is het vast weer mijn schuld.
Wie gaat er dan ook met een paar kilometer snelheidsverschil inhalen, terwijl er achter je dertig motoren aan komen rijden? Spiegelen, dus.
quote:
Wat voor evenement was het, het WK asociaal rijgedrag?
Barbaar.

En ze zijn niet asociaal, ze rijden gewoon even door om gezellig samen (dus heel sociaal) onder een viaduct te gaan staan.
quote:
Zaten ook nog van die mongolen bij die de hele weg overslingerden en op nogal ongepast korte afstanden rechts en links inhaalden, op zo'n manier dat ze net tussen auto's door konden. Best schrikken als zo'n lulhannes zich op 40 cm afstand voor je motorkap gooit.
Ja, die zie je ook niet aankomen, hè... (spiegelen).

En je bent als een bejaarde achter het stuur, da's wel weer duidelijk.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_70433996
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 20:55 schreef HEvaRe het volgende:
Automobilisten die door de motorrijders niet meer weten wat ze moeten doen, niet meer van baan durven te wisselen en meer dan 20 km/h langzamer dan toegestaan gaan rijden. .
Dat zie ik anders nooit gebeuren. Zie meestal automobilisten die heel erg hun best doen rekening te houden met motorrijders, ongeacht hoe die zich zelf gedragen. Zie altijd mensen voor ze opzij gaan in de file en vandaag waren er mensen die half op de vluchtstrook moesten gaan rijden om plek te maken voor die motorrijders die per se tussen twee rijden auto's door wilden wringen.
pi_70434009
yeah right , schuilen omdat het regent ... 30 man. Dat gebeurt dus even niet he . Zie je hells angels al verwijfd doen ?
pi_70434018
Gewoon ff de deur open en ze er tegen aan laten rijden!
pi_70434068
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 21:00 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Wie gaat er dan ook met een paar kilometer snelheidsverschil inhalen, terwijl er achter je dertig motoren aan komen rijden? Spiegelen, dus.
[..]
Ten eerste haalde ik niet in met een paar kilometer verschil en ten tweede, als het druk is en er zijn maar twee banen en die zijn allebei vol, dan verwacht ik dat een motorrijder gewoon netjes net als iedereen de maximumsnelheid van 120 rijdt.

En die 30 motoren kon je slecht aan zien komen, gezien ze niet achter mij reden, maar gewoon kilometers lang tussen twee rijen auto's door reden. Dan zie je ze dus als ze nog maar een paar auto's achter je zijn tussen de rijen verschijnen.
quote:
En ze zijn niet asociaal, ze rijden gewoon even door om gezellig samen (dus heel sociaal) onder een viaduct te gaan staan.
Op de rechterrijstrook van een tweebaanssnelweg, zodat iedereen bijna een noodstop moet maken om ze niet dood te rijden? Ik noem dat niet erg sociaal.
pi_70434099
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 21:02 schreef shadowflash het volgende:
yeah right , schuilen omdat het regent ... 30 man. Dat gebeurt dus even niet he . Zie je hells angels al verwijfd doen ?
Nou, je hebt ze misschien niet gezien, maar ze waren dus wel aan het schuilen. Gezien de hoeveelheid regen kan ik me daar wat bij voorstellen, maar doe dat dan niet op een snelweg. Er zaten er ook bij die netjes bij een benzinepomp gestopt waren.
pi_70434159
Vandaag tijdens zo'n regenbui, bij een tankstation voorbij Almere, een grijze lul die met z'n cabriootje onder het afdakje en midden voor de uitrit parkeerde
pi_70434211
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 21:09 schreef plank_ het volgende:
Vandaag tijdens zo'n regenbui, bij een tankstation voorbij Almere, een grijze lul die met z'n cabriootje onder het afdakje en midden voor de uitrit parkeerde
De toeschouwers langs de weg stonden trouwens ook op de raarste plekken - op een plek stonden ze gewoon op de oprit van de snelweg geparkeerd...
pi_70434251
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 21:12 schreef Maeghan het volgende:

[..]

De toeschouwers langs de weg stonden trouwens ook op de raarste plekken - op een plek stonden ze gewoon op de oprit van de snelweg geparkeerd...
Trouwens geen last gehad van de motorrijders, ik ging zowel vanochtend, als vanmiddag, de andere kant op
pi_70434504
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 21:14 schreef plank_ het volgende:

[..]

Trouwens geen last gehad van de motorrijders, ik ging zowel vanochtend, als vanmiddag, de andere kant op
Gelukkig voor jou. De A28 was vanmiddag de enige plek in Nederland waar file stond, rara hoe kan dat? Had niks te maken met dat iedereen om de dertig seconden op z'n rem moest voor een motorrijder die weer een capriool uithaalde hoor...

Ben er bij Harderwijk in de buurt afgegaan en omgereden via Almere, ik was dat geklooi spuugzat. Ken de weg daar verder niet, maar ik dacht ik ga er gewoon af en ik kijk wel waar ik uit kom.
pi_70434532
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 21:25 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Gelukkig voor jou. De A28 was vanmiddag de enige plek in Nederland waar file stond, rara hoe kan dat? Had niks te maken met dat iedereen om de dertig seconden op z'n rem moest voor een motorrijder die weer een capriool uithaalde hoor...

Ben er bij Harderwijk in de buurt afgegaan en omgereden via Almere, ik was dat geklooi spuugzat.
ik zat op de A6, geen probs gehad
pi_70434616
Motorrijders zijn buiten de bebouwde kom wat de wielrenner erbinnen is, Ophangen dat tuig
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zaterdag 27 juni 2009 @ 21:38:30 #20
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_70434804
Motorrijders pesten
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 22:54:04 #21
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_70436344
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 21:38 schreef B.E.D het volgende:
Motorrijders pesten
Spiegeltje trappen van mensen die motorrijdertje pesten .
Huilen dan.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:15:13 #22
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_70436789
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 22:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Spiegeltje trappen van mensen die motorrijdertje pesten .
Knappe jongen die dat, beide rijdend met volle snelheid, kan.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:17:45 #23
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_70436821
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:15 schreef B.E.D het volgende:

[..]

Knappe jongen die dat, beide rijdend met volle snelheid, kan.
Heb je in Italie nooit een groep dronken scooterrijders naast je gehad

Denk dat de gemiddelde insert allochtoon ook wel zulke geintjes kan uithalen.
pi_70436860
Mooi toch, al die motorrijders?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_70436862
Niet alle motor-rijders rijden zo!
Ik rijd gewoon netjes op de snelweg, Maar ik rijd wel door als het regent, ik ga niet schuilen zoals de mooi weer rijders
Back to the 70's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')