abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70432549
Ik heb twee mobiele telefoons. Een voor prive en een voor mijn werk. Nu leek het me handig om een beiden te vervangen door een telefoon, waar twee simkaarten in kunnen.

Ik zat zelf te denken aan de Samsung D980.

Is er iemand die ervaring heeft met deze telefoon of andere dual sim modellen?
pi_70433294
collega van me had die, hij was er tevreden over.
Dat is mijn bijdrage
pi_70436523
ja, zorg dus wel dat je er een hebt die je beiden tegelijk actief kan hebben;
je hebt ook varianten waarbij je eerst de telefoon helemaal uit moet schakelen voordat je gebruik kunt maken van je andere sim.
pi_70442137
Alleen ervaring met die nepiphones uit china etc.
Werkt nog best aardig als je geen echte iphone in je handen hebt gehad.
pi_70442299
Ik heb een Samsung D880 en dat werkt echt als een tiet
Alleen wel goed opletten dat je met goede nummer belt.
So we just called him Fred too
pi_70442306
DealExtreme heeft ze.
pi_70448477
quote:
Op zondag 28 juni 2009 10:38 schreef Cothen het volgende:
Ik heb een Samsung D880 en dat werkt echt als een tiet
Alleen wel goed opletten dat je met goede nummer belt.
Ik neem aan dat je gewoon op beide nummers tegelijk bereikbaar bent, maar hoe gaat het dan als je belt. Moet je dan een sim kiezen? Of neemt ie een simkaart als standaard aan ofzo?
pi_70448676
TVP even kijken of er nog wat meer leuke dual-sims langs komen
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_71264383
Kickje: Iemand ervaring met de Samsung C5212? Vodafone heeft momenteel wel aantrekkelijke aanbiedingen in combinatie met deze (en andere) dual sim telefoons. Zie hier bijvoorbeeld.

Het enige wat me niet zo aanstaat is dat het een dualband is en geen triple of quadband. Toch lastig als je naar het buitenland gaat. Is it alleen voor Noord-Amerika een probleem? Of ook voor andere delen van de wereld?
pi_71264544
toevallig pas de DX900 Acer / E-ten glofish gezien:
Dual sim, WinMo, 2 actieve sims
pi_71268019
Hier nog meer telefoons: newmobile.com -> search (bovenaan), en dan dual sim aanvinken in de rechterkant.
pi_71309179
Over de DX900 heb ik wat negatieve recensies gelezen... Het kwam erop neer dat die alleen aageraden werd als je perse een dualsim WinMo telefoon nodig had, omdat het dan je enige optie is.
pi_71309406
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 10:24 schreef JedaiNait het volgende:
Over de DX900 heb ik wat negatieve recensies gelezen... Het kwam erop neer dat die alleen aageraden werd als je perse een dualsim WinMo telefoon nodig had, omdat het dan je enige optie is.
maar wat voor negative dingen dan? das wel intressant...
pi_71309552
quote:
Conclusion:
Do you really need a dual-SIM card phone and what are you willing to pay to get one? It´s not all about money here. Carrying the Acer DX900 around in your pocket will certainly fail to make you happy, but that´s an innate feature that most Windows mobile phones have to their credit. As a whole, the phone is sluggish, while the dual-SIM card function has been poorly implemented and feels like a nagging pain. What saves the phone from being characterized as a complete flop is the incredible sound quality during talks and its uniqueness. After all, this is the first and as of now the only dual-SIM Windows Mobile device out there, so you´re out of options should you really need one.
Bron
  zaterdag 25 juli 2009 @ 10:56:44 #15
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_71309605
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_71311479
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 10:53 schreef JedaiNait het volgende:

[..]

Bron
quote:
will certainly fail to make you happy, but that´s an innate feature that most Windows mobile phones have to their credit
nee dat is een lekkere review... zo van: er zit windows mobile op DUS het is slecht, dat is zo kortzichtig als de pest...
maarja.. meningen verschillen gelukkig..
pi_71314415
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:39 schreef mschol het volgende:

[..]

[..]

nee dat is een lekkere review... zo van: er zit windows mobile op DUS het is slecht, dat is zo kortzichtig als de pest...
maarja.. meningen verschillen gelukkig..
Ik maakte me meer zorgen om:
quote:
while the dual-SIM card function has been poorly implemented and feels like a nagging pain.
Maar heb jij er betere ervaringen mee?
pi_71314607
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:48 schreef JedaiNait het volgende:

[..]

Ik maakte me meer zorgen om:
[..]

Maar heb jij er betere ervaringen mee?
ik heb em niet.. maar overweeg em wel te halen...

en poorly implemented: ja rot dat er talk1/talk2 staat (bij elke functie dus talk/send/whaterever 1 of 2) maar wat ik qua screenshot heb gezien vind ik het eigenlijk allemaal wel logisch in elkaar zitten....
had mooi geweest als je de tekst had kunnen aanpassen....
  zaterdag 25 juli 2009 @ 16:48:04 #19
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_71318095
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:39 schreef mschol het volgende:

[..]

nee dat is een lekkere review... zo van: er zit windows mobile op DUS het is slecht, dat is zo kortzichtig als de pest...(...)
WM is niet slecht op dezelfde manier dat een VHS speler best goed kan zijn, maar je wilt toch echt blu-ray.

WM was best een aardig mobiel OS, 10 jaar geleden, helaas heeft de ontwikkeling ervan zo goed als stil gestaan. Als je software gaat ontwikkelen voor zo'n ding krijg je direct het gevoel dat je terug bent in de jaren 80. Het is simpel gezegd antiek. Jaren lang ging dit goed omdat de andere smartphone OSen ook stil stonden (Symbian...) . De markt is nu echter wakker geschud door Android, iPhone OS en WebOS en Microsoft heeft voorlopig nog geen antwoord hierop.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_71519581
De samsung b5702 ziet er toch ook wel leuk uit: linkje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')