Een echt vast budget heb ik niet. Als het onder de 250-350 euro kan dan zou dat mooi zijn, mag ook tweedehandsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je geeft ons niet echt veel informatie waar wij wat mee kunnen. Wat voor muziek vind je leuk? Wil je funk en death metal spelen? Of houd je van alles tussen jazz en meisjesrock? Wat is je budget? Noem een bedrag. Heb je al gitaren (bijv van je idolen) die je mooi vindt? Zo ja, laat zien dan.
Nou ik doe het ook oefenen op MDFquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De meeste mensen oefenen op MDF en als dat lukt, maken ze het eindproduct met écht hout. Als je toonhout voor 50,- kan kopen, wil ik dat adres wel, want dan koop ik gelijk twee blokken.
Dean Z.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Een echt vast budget heb ik niet. Als het onder de 250-350 euro kan dan zou dat mooi zijn, mag ook tweedehandsEn het is voornamelijk punkrock/metal
edit: En wat looks betreft: Ibanez Destroyer en de Gibson Explorer vind ik toch wel het toppunt van design![]()
Roland Cube Een Marshall oidquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ziet er tof uit
En wat versterkers betreft?
is dat met of zonder amp? ( je budget)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Een echt vast budget heb ik niet. Als het onder de 250-350 euro kan dan zou dat mooi zijn, mag ook tweedehandsEn het is voornamelijk punkrock/metal
edit: En wat looks betreft: Ibanez Destroyer en de Gibson Explorer vind ik toch wel het toppunt van design![]()
Wat voor een bedrag moet ik dan aan denken?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:17 schreef -Menn0- het volgende:
Gaat je niet lukken ben ik bang
http://www.musicstore.de/(...)t/art-GIT0014808-000quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat voor een bedrag moet ik dan aan denken?
Het is puur voor de funquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:28 schreef Meursault het volgende:
Ik zou zeggen 400-600 totaal. Vooral omdat je al een tijd hebt gespeeld, dan zullen je eisen snel ontwikkelen en kan je maar beter iets goeds in huis hebben.
Dat lijkt me nou ook niet meteen nodigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:41 schreef The_Dean het volgende:
Of deze versterker: [TK] Marshall MG100HDFX 100 watt halfstack
Mij welquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou ook niet meteen nodig
Een ruwe opnamequote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:06 schreef allsystemshalt het volgende:![]()
![]()
Net een stukje verzonnen op de Spaanse gitaar![]()
Natijdens het project ga ik het opnemen
Broken Linkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:35 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Een ruwe opname![]()
http://www.esnips.com/doc(...)iek-30-06-2009mpdrie
Wat bedoel je daarmee? Dat je niet verwacht dat je het meerdere jaren gaat doen? Of dat je slechts zelden speelt? Of dat je niet proffesioneel bezig wilt zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |