Dean V, altijd goed!quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:32 schreef DrD00m het volgende:
Hm, ik kan hem niet vinden op de site van Dean. Het is in ieder geval een zwarte V met floyd.
Een Dixie Rebel is trouwens wel een erg heet gitaartje![]()
(http://www.deanguitars.com/dean_winter_06/dixie_rebel_enlarged.htm)
Whehehe, als bas-man een gitaarheld op je t-shirt hebbenquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:30 schreef DrD00m het volgende:
Kwam ineens bij me op dat ik er wel een foto van heb.
[ afbeelding ]
Mooi ding!quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:30 schreef DrD00m het volgende:
Kwam ineens bij me op dat ik er wel een foto van heb.
[ afbeelding ]
Vermeld dan ook ff welke bandquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:03 schreef The_Dean het volgende:
Vanavond voor het eerst in anderhalve maand weer eens oefenen met de band
Kramtriedquote:
Met dit weer? Succes.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:03 schreef The_Dean het volgende:
Vanavond voor het eerst in anderhalve maand weer eens oefenen met de band
Ik had gisteravond geoefend. Hadden ditmaal een 'vip' ruimte dus extra ruim ed.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:19 schreef guitarist het volgende:
[..]
Met dit weer? Succes.
Wij oefenen elke zondag (mits geen optreden) maar afgelopen zondag was het meer buitenhangen dan oefenen.
Mooizo, werk al precies volgens dat stramien dus dat komt wel goed!quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:28 schreef The_Dean het volgende:
Welkom!
En we spelen op zolder met open ramen en koud bier, dus
Verf.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:27 schreef DrD00m het volgende:
Ik ben overigens bezig met een eigen gitaar.
Bijna klaar met het schuren van de bodyWaarmee kan ik het beste de body mee spuiten?
Och, wat is stom, het loont gewoon de moeite niet denk ik.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:43 schreef Jotcha het volgende:
Stomme vraag: is het aan te raden om zelf een plectrum te maken met huis/tuin/keuken artikelen?
Het is enkel om nu even mee te spelen, de dichtstbijzijnde muziekwinkel is een roteind wegquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:44 schreef DrD00m het volgende:
er bestaand heeeeeeeeeeeeeleboel soort verf he
Enne.. plectums kosten geen ruk. Ik zou er geen moeite in gaan steken om zelf plectrums te fabriceren.
Woon je in Drenthe?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:45 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het is enkel om nu even mee te spelen, de dichtstbijzijnde muziekwinkel is een roteind weg
Zwarte.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:44 schreef DrD00m het volgende:
Enne.. plectums kosten geen ruk. Ik zou er geen moeite in gaan steken om zelf plectrums te fabriceren.
En het is de bedoeling dat ik de boel niet beschadig natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:47 schreef DrD00m het volgende:
in dat geval zou je eventueel zelf iets kunnen maken. Al zou ik zo 1 2 3 niet iets kunnen bedenken wat in de buurt komt van een plectrum.
Nee, gelderland. Ik geloof dat er eentje in de buurt van mijn school zit, zal morgen dan maar eens binnenlopen. Maar voor nu...quote:
Ja dat had ik gedaan maar kreeg alsnog alleen de link. Komt misschien omdat het via imageshack gaat? Maar is opgelost, op imageshack stond: Embed image for forum, dus het werkt nu.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:41 schreef DrD00m het volgende:
rechts van het icoontje : link , staat een schilderij icoontje
Van een pin-pas, ik vind het wel een prettige harde plectrum.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:43 schreef Jotcha het volgende:
Stomme vraag: is het aan te raden om zelf een plectrum te maken met huis/tuin/keuken artikelen?
Wij stonden hard te beuken, een set lang (45 min) en zijn toen naar buiten gerend, kwartier daar gezeten, toen weer gebeukt, weer naar buiten gerend, aan een nieuw nummer gewerkt, naar buiten gerend etcquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:19 schreef guitarist het volgende:
[..]
Met dit weer? Succes.
Wij oefenen elke zondag (mits geen optreden) maar afgelopen zondag was het meer buitenhangen dan oefenen.
Wat voor een Gibson is dat? Dat het een les Paul is zie ik wel, maar 1 humbucker? Of ben ik nou zo scheef.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:31 schreef Gauner het volgende:
[..]
Mooizo, werk al precies volgens dat stramien dus dat komt wel goed!
Hoe kan ik een foto posten ipv een link? Heb nog nooit een foto gepost en ook
dit keer heb ik gefaald zie ik.
Edit: heb het voor elkaar!![]()
Huidige gitaar + amp:
[ link | afbeelding ]
Eerste gitaar:
[ link | afbeelding ]
Tof! bevalt die melody maker een beetje?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:31 schreef Gauner het volgende:
[..]
Mooizo, werk al precies volgens dat stramien dus dat komt wel goed!
Hoe kan ik een foto posten ipv een link? Heb nog nooit een foto gepost en ook
dit keer heb ik gefaald zie ik.
Edit: heb het voor elkaar!![]()
Huidige gitaar + amp:
[ link | afbeelding ]
Eerste gitaar:
[ link | afbeelding ]
Eerst opschuren, dan laagje primer, nog keer schuren, primer (paar lagen, 2 a 3)quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:44 schreef DrD00m het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |