Ik zie het nut daar niet zo heel erg van inquote:Op maandag 29 juni 2009 22:28 schreef tjoptjop het volgende:
Over dat snaren vervangen voor een optreden, zelf ben ik ook altijd een beetje bang voor een gebroken snaar. (niet dat ik echt optreed)
Is het mogelijk om snaren alvast voor te bespelen? Dus goed ruim afknippen als ze op de gitaar zitten, dan flink spelen, snaren er weer afhalen en die als reserve gebruiken. Zou dat kunnen, of zie ik wat over het hoofd?
Zal sowieso moeten gok ik, beste oplossing is een 2e (backup)gitaarquote:Op maandag 29 juni 2009 23:27 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hopelijk voorkomen dat ik om de minuut moet gaan stemmen
Ik heb een vrij uitgebreide demo daarvan gehoord bij SAE te Amsterdam die kerel van het goede doel gaf uitleg en speelde het een en ander erop.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:03 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand ervaring met de Line6 Flextone III? Is het wat?
Maar als je die snaren er dan weer op zet zijn dat dan toch ook weer nieuwe snarenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:27 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hopelijk voorkomen dat ik om de minuut moet gaan stemmen
Oh, ik dacht dat het een rek was die je eruit kon krijgen. Niet dus.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maar als je die snaren er dan weer op zet zijn dat dan toch ook weer nieuwe snaren![]()
Dus heb je het zelfde probleem toch weer met de nieuwe snaren....
wat ik meestal doe is voor de laatste of laatste 2 repetities me snaren vervangen, ze inspelen tijdens die repetities en dan op het podium all is fine.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:28 schreef tjoptjop het volgende:
Over dat snaren vervangen voor een optreden, zelf ben ik ook altijd een beetje bang voor een gebroken snaar. (niet dat ik echt optreed)
Is het mogelijk om snaren alvast voor te bespelen? Dus goed ruim afknippen als ze op de gitaar zitten, dan flink spelen, snaren er weer afhalen en die als reserve gebruiken. Zou dat kunnen, of zie ik wat over het hoofd?
En vergeet niet om een treble booster zoals:quote:Op maandag 29 juni 2009 23:35 schreef allsystemshalt het volgende:
Linkje gevonden![]()
Joost Vergoossen heet hij dus
Da's toch via zo'n M13 zoals Ares ook heeft? Tenminste, die kerel stond toen ook daar een demo van te geven bij Muzikaza.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:35 schreef allsystemshalt het volgende:
Linkje gevonden![]()
Joost Vergoossen heet hij dus
Geeft ie idd ook demo's van maar die heeft hij toen niet gebruikt alleen de Treble booster en de versterker.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Da's toch via zo'n M13 zoals Ares ook heeft? Tenminste, die kerel stond toen ook daar een demo van te geven bij Muzikaza.
Dat dus. Of gewoon zo nu en dan vervangen, blijft hij ook veel beter klinken. Ik zet nooit vlak voor een optreden er pas nieuwe snaren op... verder check ik toch zo'n beetje na elke nummer de stemming.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:43 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wat ik meestal doe is voor de laatste of laatste 2 repetities me snaren vervangen, ze inspelen tijdens die repetities en dan op het podium all is fine.
Ik heb het meeste met het Odyssey album. Dat is van 1990. Ik was net de fills van het eerste nummer aan het oefenen. Het lukt me om ze steeds sneller te spelen, maar ik ben nog niet op CD snelheid. Vanavond is het zompig warm (goed excuus ?)quote:Op maandag 29 juni 2009 15:49 schreef Witchfynder het volgende:
Van alle shredders heb ik nog steeds de hoogste dunk van hem. Hij moet alleen muzikaal wat beter worden. Hij kan alles spelen, maar zijn muziek is met de jaren veel van hetzelfde gebleven en steeds slechter eigenlijk.
gewoon een paar dagen van te voren vervangen en goed inspelen?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:28 schreef tjoptjop het volgende:
Liever goed gewankt dan slecht gepield ?quote:
Dan heb jij een andere show gezien dan die in 013 vorig jaar. Ik vond hem JUIST heel overtuigend op het podium staan en je zag gewoon dat hij er zin in had, dat breng je dan ook over aan het publiek.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:47 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Satriani (met eigen band) op het podium is ook minder showmanship. Ik krijg bij hem de indruk dat hij te perfectionistisch bezig is met zijn spel en sound en minder van het optreden geniet. Hij blijft wel een idool.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |