Roland Cube Een Marshall oidquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ziet er tof uit
En wat versterkers betreft?
is dat met of zonder amp? ( je budget)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Een echt vast budget heb ik niet. Als het onder de 250-350 euro kan dan zou dat mooi zijn, mag ook tweedehandsEn het is voornamelijk punkrock/metal
edit: En wat looks betreft: Ibanez Destroyer en de Gibson Explorer vind ik toch wel het toppunt van design![]()
Wat voor een bedrag moet ik dan aan denken?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:17 schreef -Menn0- het volgende:
Gaat je niet lukken ben ik bang
http://www.musicstore.de/(...)t/art-GIT0014808-000quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat voor een bedrag moet ik dan aan denken?
Het is puur voor de funquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:28 schreef Meursault het volgende:
Ik zou zeggen 400-600 totaal. Vooral omdat je al een tijd hebt gespeeld, dan zullen je eisen snel ontwikkelen en kan je maar beter iets goeds in huis hebben.
Dat lijkt me nou ook niet meteen nodigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:41 schreef The_Dean het volgende:
Of deze versterker: [TK] Marshall MG100HDFX 100 watt halfstack
Mij welquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou ook niet meteen nodig
Een ruwe opnamequote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:06 schreef allsystemshalt het volgende:![]()
![]()
Net een stukje verzonnen op de Spaanse gitaar![]()
Natijdens het project ga ik het opnemen
Broken Linkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:35 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Een ruwe opname![]()
http://www.esnips.com/doc(...)iek-30-06-2009mpdrie
Wat bedoel je daarmee? Dat je niet verwacht dat je het meerdere jaren gaat doen? Of dat je slechts zelden speelt? Of dat je niet proffesioneel bezig wilt zijn?quote:
Ben niet van plan om te gaan optreden. En ik begin net weer, dus ik wil niet gelijk met over de top beginnenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:43 schreef Meursault het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Dat je niet verwacht dat je het meerdere jaren gaat doen? Of dat je slechts zelden speelt? Of dat je niet proffesioneel bezig wilt zijn?
Voor de fun kun je een Squier strat en een 15watt amp kopen, maar ik ben bang dat je daar na een jaar op bent uitgekeken.![]()
De top ligt veel hoger.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ben niet van plan om te gaan optreden. En ik begin net weer, dus ik wil niet gelijk met over de top beginnen
Poeh, ik heb toen 5-6 jaar les gehad. Was een gewone yamaha gitaar geloof ik, maar dat zal ik even moeten kijken. En die heb ik eerst 2 jaar gehuurd, daarna gekocht voor iets van 50 euro geloof ik.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:00 schreef Meursault het volgende:
[..]
De top ligt veel hoger.
Wat deed je zoal met je akoestische gitaar en wat was dat voor gitaar (merk/prijs)?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:51 schreef Meursault het volgende:
Die gitaar..klinkt als iets dat Mike Oldfield vroeger nog gebruikte.
Dat viel eigenlijk wel mee, hij nam er echt de tijd voor en we konden hem alles vragen wat we wilden. Hele tijd mee staan praten met z'n allenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Meestal komt dat neer op:
- Hoi.
- Hoi.
- Toffe show.
- Dank je, het ging wel lekker.
Vervolgens staan ze meestal met hun bek vol tanden.
Net als die foute Duitse muziekfestivals op tvquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat viel eigenlijk wel mee, hij nam er echt de tijd voor en we konden hem alles vragen wat we wilden. Hele tijd mee staan praten met z'n allen![]()
Tros muziekfeest was te erg voor woorden, maar er was bierGitaristen met niet-ingeplugde gitaar
Deanquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:15 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
ghe ghe is met een dean ingespeeld via behringer VTM met een zooitje reverb eroverheen.
Op basgitaarforum zijn een paar gasten die voor zulke evenementen als backingband zijn ingehuurd. Zij hadden altijd de lol om net andere bewegingen te maken, maar de regie werd daar altijd boos omquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:06 schreef Metalfreak het volgende:
Tros muziekfeest was te erg voor woorden, maar er was bierGitaristen met niet-ingeplugde gitaar
ik zou als laatste nummer punk doen en dan schreeuwend het podium worden afgetrokkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Op basgitaarforum zijn een paar gasten die voor zulke evenementen als backingband zijn ingehuurd. Zij hadden altijd de lol om net andere bewegingen te maken, maar de regie werd daar altijd boos om. En live spelen vinden ze sowieso al eng. Lijkt me echt niks zo'n gig, maar ja, het betaalt.
Playbackenquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Op basgitaarforum zijn een paar gasten die voor zulke evenementen als backingband zijn ingehuurd. Zij hadden altijd de lol om net andere bewegingen te maken, maar de regie werd daar altijd boos om. En live spelen vinden ze sowieso al eng. Lijkt me echt niks zo'n gig, maar ja, het betaalt.
Jij wel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:24 schreef KaMo het volgende:
[..]
ik zou als laatste nummer punk doen en dan schreeuwend het podium worden afgetrokken
En sowieso het hele optreden springen
De Cube30X of 60X zijn ook leuke thuisversterkertjes. Cube 30X is er al voor 219 euro.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Poeh, ik heb toen 5-6 jaar les gehad. Was een gewone yamaha gitaar geloof ik, maar dat zal ik even moeten kijken. En die heb ik eerst 2 jaar gehuurd, daarna gekocht voor iets van 50 euro geloof ik.
Mijn MG100HDFXquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:17 schreef DrD00m het volgende:
Welke dan?
Voor thuis is dat meer dan genoeg en 5 watt buizen gaat harder dan je denkt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:32 schreef DrD00m het volgende:
Nadeel is wel dat je dan blijft steken op 5 watt. Zo denderend veel is dat nou ook weer niet.
Nog nooit een bespeeld hoor ik welquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:32 schreef DrD00m het volgende:
Nadeel is wel dat je dan blijft steken op 5 watt. Zo denderend veel is dat nou ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |