Valt mee inderdaad. Maar eens kijken binnenkort.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:44 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Bij DW in Amsterdam hangen geloof ik gewoon Deans aan de muur hoor
@Dean: ah joh, is maar een tripje van 2 uur![]()
Tja, bij drie vingers heb ik het probleem dat de fretten een beetje te klein worden voor drie vingers als ik een E speel.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:22 schreef Meursault het volgende:
Als je echt de vingerzetting niet lukt - fysiek incapabel - dan is het geen kwestie van oefenen. Maar in de meeste gevallen gaat het wel om oefenen. En anders gewoon drie vingers gebruiken..
btw, dat is geen D..
Ik heb dat al geprobeerd, maar zonder succes. Probleem bij m'n ringvinger is dat ie echt niet naar boven kan buigen, hij blijft gewoon kaarsrecht, maar m'n andere vingers kan ik wel een beetje naar boven buigen...quote:Op maandag 29 juni 2009 15:30 schreef Meursault het volgende:
In het begin kon ik het ook niet (maar toen waren mijn vingers nog klein genoeg om op de fret/snaar te passen). Daarna was het gewoon een kwestie van oefenen. Waarschijnlijk lukt het wel als je je ringvinger steeds wat verder leert buigen. Je zou het ook kunnen proberen met je middelvinger, maar dat is niet erg conventioneel - maar niet onmogelijk.
Mishandeling!quote:Op maandag 29 juni 2009 13:10 schreef Andyy het volgende:
[..]
die van mij zoveel zelfs dat hij het niet meer doet
Komt dat door het oefenen met je linkerhandquote:Op maandag 29 juni 2009 15:38 schreef Meursault het volgende:
Hm.. Dat lijkt me vrij k*t dan.. Ik ontdek net dat ik dat met mijn rechterhand ook niet kan met m'n ringvinger..
Ja, zijn laatste CD valt een beetje tegen.. Ik vind zijn Concerto suite for electric guitar & orchestra nog steeds wel het hoogtepunt.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:49 schreef Witchfynder het volgende:
Van alle shredders heb ik nog steeds de hoogste dunk van hem. Hij moet alleen muzikaal wat beter worden. Hij kan alles spelen, maar zijn muziek is met de jaren veel van hetzelfde gebleven en steeds slechter eigenlijk.
Ken je zijn versie van Abba's Gimme Gimme Gimme? Dat is echt de beste cover ervan die ik gehoord heb, niet in de laatste plaats vanwege de geweldige zang van Mark Boals. Het nummer is wel twee keer zo lang door de gitaarsolo'squote:Op maandag 29 juni 2009 15:53 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ja, zijn laatste CD valt een beetje tegen.. Ik vind zijn Concerto suite for electric guitar & orchestra nog steeds wel het hoogtepunt.![]()
Verder heeft ie wel een paar vette covers..(Deep Purple, Ozzy Osbourne, Aerosmith)
Die vergat ik te noemen ja. Geniaal!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ken je zijn versie van Abba's Gimme Gimme Gimme? Dat is echt de beste cover ervan die ik gehoord heb, niet in de laatste plaats vanwege de geweldige zang van Mark Boals. Het nummer is wel twee keer zo lang door de gitaarsolo's.
quote:Angels of Love is an all-acoustic all-instrumental studio album by Yngwie Malmsteen, released on March 10, 2009. The album features nine all-new acoustic renditions of previosuly released material, as well as a previously unreleased track.
Malmsteen re-arranged all the compositions by himself and he is also the only performer on the album, playing acoustic, steel and classical guitars, keyboards, guitar synthesizer and cello, as well as few electric guitar fills.
Dat probleem heb ik ook, maar ik heb dan ook vrij kleine handen...quote:Op maandag 29 juni 2009 15:33 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb dat al geprobeerd, maar zonder succes. Probleem bij m'n ringvinger is dat ie echt niet naar boven kan buigen, hij blijft gewoon kaarsrecht, maar m'n andere vingers kan ik wel een beetje naar boven buigen...
Oh, dat klinkt wel hip (ondanks de gaye titel). Ga ik maar eens luisterenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:58 schreef Meursault het volgende:
[..]
Die vergat ik te noemen ja. Geniaal!Abba is sowieso vet!
![]()
Edit: Ik zie net dat hij weer een nieuw album heeft uitgebracht
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:21 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb gister te hard zitten bassen en nu heb ik pijn in mijn rechterwijsvinger en dat voel ik wanneer ik met mijn muis scroll.
Die hard, man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |