quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:47 schreef Scary_Hairy het volgende:
Satriani (met eigen band) op het podium is ook minder showmanship. Ik krijg bij hem de indruk dat hij te perfectionistisch bezig is met zijn spel en sound en minder van het optreden geniet. Hij blijft wel een idool.
Satriani geniet wel duidelijk van de optredens die hij geeft. Dat is duidelijk aan hem te zien. Maar hij maakt er niet echt een show van verder. Hij doet geen spectaculaire dingen verder. Maar het is echt heerlijk om hem te zien spelen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere show gezien dan die in 013 vorig jaar. Ik vond hem JUIST heel overtuigend op het podium staan en je zag gewoon dat hij er zin in had, dat breng je dan ook over aan het publiek.
Philips zal het vast ook wel doen, maar met Sony heb ik al goede resultaten, dus koop die maarquote:
Pallets met koffie!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:45 schreef Witchfynder het volgende:
Godsamme, er zit een kerel tegenover mij een uitje te plannen met jeneverproeferij, rondleiding door een bierbrouwerij, het proeven van trappistenkaas en uiteindelijk heel veel vlees verorberen. Nu heb ik honger.
Laat me raden, er gaan geen vrouwen mee?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:45 schreef Witchfynder het volgende:
Godsamme, er zit een kerel tegenover mij een uitje te plannen met jeneverproeferij, rondleiding door een bierbrouwerij, het proeven van trappistenkaas en uiteindelijk heel veel vlees verorberen. Nu heb ik honger.
Hij tegen het restaurant: "Ja, dit wordt wel een beetje een mannenuitje, dus veel vlees aub..."quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Laat me raden, er gaan geen vrouwen mee?
Ik had een meet en greet met hem toenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:14 schreef Meursault het volgende:
[..]
[..]
Satriani geniet wel duidelijk van de optredens die hij geeft. Dat is duidelijk aan hem te zien. Maar hij maakt er niet echt een show van verder. Hij doet geen spectaculaire dingen verder. Maar het is echt heerlijk om hem te zien spelen.![]()
Ik was ook in 013 toen.
Vet! Wat hield dat in?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik had een meet en greet met hem toen
Redelijk serieus, een zomerprojectje om eigen bassbody te maken en te bedraden etc!quote:
MDF, goedkoop, makkelijk bewerkbaarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:21 schreef Witchfynder het volgende:
Wat ik op BGF ook niet helemaal begreep; van wat voor hout ga je die body maken?
Zou dat niet een reden hebben, denk je?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:24 schreef KaMo het volgende:
[..]
MDF, goedkoop, makkelijk bewerkbaar
Hoop dat het lukt, zijn wel eerder mensen geweest die het hebben gebruikt maar niet vaak iig, dus ben benieuwd of het gaat werken en klinken!
Jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zou dat niet een reden hebben, denk je?
50 euro is ook zo ongelooflijk veel geldquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja
Maar ik wil niet voor eerste poging van eigen body ooit meteen een blok hout van 50 euro verneuken!
[ afbeelding ] toplaag erbij
Meestal komt dat neer op:quote:
Wie, de artiest of greeter?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Meestal komt dat neer op:
- Hoi.
- Hoi.
- Toffe show.
- Dank je, het ging wel lekker.
Vervolgens staan ze meestal met hun bek vol tanden.
Nee je moet het leuker maken zo van;quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Meestal komt dat neer op:
- Hoi.
- Hoi.
- Toffe show.
- Dank je, het ging wel lekker.
Vervolgens staan ze meestal met hun bek vol tanden.
P0wn3d !!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:41 schreef Metalfreak het volgende:
Wie komt mij verlossen?Ik heb mij over laten halen om zometeen mee te gaan naar het Tros muziekfeest
![]()
![]()
Please, kill me now
De meeste mensen oefenen op MDF en als dat lukt, maken ze het eindproduct met écht hout. Als je toonhout voor 50,- kan kopen, wil ik dat adres wel, want dan koop ik gelijk twee blokkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja
Maar ik wil niet voor eerste poging van eigen body ooit meteen een blok hout van 50 euro verneuken!
[ afbeelding ] toplaag erbij
Je geeft ons niet echt veel informatie waar wij wat mee kunnen. Wat voor muziek vind je leuk? Wil je funk en death metal spelen? Of houd je van alles tussen jazz en meisjesrock? Wat is je budget? Noem een bedrag. Heb je al gitaren (bijv van je idolen) die je mooi vindt? Zo ja, laat zien dan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:54 schreef Jotcha het volgende:
Hola
Ik wil dus een elektrische gitaar kopenHeb voorheen 5 jaar akoestisch gespeeld, en vervolgens 2 jaar niets aangeraakt. Tot vandaag, een elektrische op school. Wat is nou handig om te kopen?
Heb een vrij brede muzieksmaak, en geen al té ruim budget.
Dean.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:54 schreef Jotcha het volgende:
Hola
Ik wil dus een elektrische gitaar kopenHeb voorheen 5 jaar akoestisch gespeeld, en vervolgens 2 jaar niets aangeraakt. Tot vandaag, een elektrische op school. Wat is nou handig om te kopen?
Heb een vrij brede muzieksmaak, en geen al té ruim budget.
Een echt vast budget heb ik niet. Als het onder de 250-350 euro kan dan zou dat mooi zijn, mag ook tweedehandsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je geeft ons niet echt veel informatie waar wij wat mee kunnen. Wat voor muziek vind je leuk? Wil je funk en death metal spelen? Of houd je van alles tussen jazz en meisjesrock? Wat is je budget? Noem een bedrag. Heb je al gitaren (bijv van je idolen) die je mooi vindt? Zo ja, laat zien dan.
Nou ik doe het ook oefenen op MDFquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De meeste mensen oefenen op MDF en als dat lukt, maken ze het eindproduct met écht hout. Als je toonhout voor 50,- kan kopen, wil ik dat adres wel, want dan koop ik gelijk twee blokken.
Dean Z.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Een echt vast budget heb ik niet. Als het onder de 250-350 euro kan dan zou dat mooi zijn, mag ook tweedehandsEn het is voornamelijk punkrock/metal
edit: En wat looks betreft: Ibanez Destroyer en de Gibson Explorer vind ik toch wel het toppunt van design![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |