Custom is ook verschrikkelijk overpriced. Studio is veel meer bang for the buck.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Met een eenvoudige studio kom je ook een heel eind. En ik vind Standards ook niet eens zo duur meer...
Een waarheid als een Gnoe!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:24 schreef svefn het volgende:
[..]
Custom is ook verschrikkelijk overpriced. Studio is veel meer bang for the buck.
En zodra je hem hebt pics posten!quote:Op maandag 29 juni 2009 00:24 schreef Shadeauw het volgende:
Ok heel erg bedankt
Ik ga denk ik dan toch maar voor de '79Z. Dat model is zoo mooi
[ afbeelding ]
quote:
Doen! Je zal er geen spijt van krijgen.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:24 schreef Shadeauw het volgende:
Ok heel erg bedankt
Ik ga denk ik dan toch maar voor de '79Z. Dat model is zoo mooi
[ afbeelding ]
Dan begin ik vast met sparenquote:Op maandag 29 juni 2009 08:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Doen! Je zal er geen spijt van krijgen.
Over smaak valt niet te twisten natuurlijk, maar ik vind het juist wel leuk en kenmerkelijk voor een Dean.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:08 schreef Meursault het volgende:
Ik vind die beide Deans ook wel mooi. Vooral de kleuren van de V. Maar ik vind de headstocks niks..
Bij DW in Amsterdam hangen geloof ik gewoon Deans aan de muur hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 12:32 schreef The_Dean het volgende:
Nederland is sowieso lastig met Deans. Feedback heeft ze vast ook wel.
die van mij zoveel zelfs dat hij het niet meer doetquote:Op zondag 28 juni 2009 22:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dan heeft mijn Samick bijzonder veel karakter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |