Ook weer zo typischquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Die actie zal mij eigenlijk een worst wezen, ze komen toch alleen maar in de randstad.
WTF, en ik wilde hem eigenlijk daar bestellen, maar toen ik dat eergisteren deed stond de status nog op juli/augustusquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:58 schreef Apie74 het volgende:
Hier issie al op voorraad zo te zien? levering binnen 1 werkdag![]()
http://www.2call.nl/htc/htc-hero-urban-brown/T10615/
Volgens mij verkoopt 2call buitenlandse telefoontoestellen, omdat ze daar goedkoper zijn. Maar toch apart, want Nederland zou een van de eerste landen zijn waar de hero gereleased zou worden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:37 schreef Leinonlein het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom elke webshop een andere leveringsdatum heeft... Waarom krijgen ze hem niet allemaal tegelijk?
Ja, oke, maar geen Gelderland/Drenthe/Friesland/Groningenquote:Las dat mensen van de actie de telefoon ook niet gelijk krijgen maar een waardebon krijgen. Waarom zou HTC dan wachten tot de actie voorbij is... Dan hadden ze nooit 5 juli moeten communiceren want toen was die actie al bekend.
Haha Eindhoven/Maastricht randstad
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:48 schreef gday het volgende:
Ik heb een Hero gewonnen bij de actie vandaag, om 17.00 in Eindhoven.
Kreeg een dummy mee, maar de Hero wordt zsm opgestuurd.
[ afbeelding ]
Ja! Maar hij is wel wat zwaarder dan de echte Hero. Ik heb de echte Hero ook even vastgehad want de dame van HTC had er eentje bij. De dummy is zo zwaar! De foto waarop ik met haar sta die je op de site kunt zien is ook met de Hero gemaakt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:52 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
GefeliciteerdDe dummy ziet er best realistisch uit
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:48 schreef gday het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ik had nog niet eens gezien dat er foto's waren. Grappigquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:54 schreef gday het volgende:
[..]
Ja! Maar hij is wel wat zwaarder dan de echte Hero. Ik heb de echte Hero ook even vastgehad want de dame van HTC had er eentje bij. De dummy is zo zwaar! De foto waarop ik met haar sta die je op de site kunt zien is ook met de Hero gemaakt.
Heb ook een geinige oorkonde erbij gekregen.
Mazzelaar, ik ben jaloersquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:48 schreef gday het volgende:
[ afbeelding ]
Haha vet man, gefeliciteerd! Wat ik me nou afvraag, hoe laat moet je er ongeveer zijn om kans te maken? Want ik wilde om half 6 nog langs de dam fietsen in Amsterdam maar dacht dat ik wel te laat zou zijn...quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:48 schreef gday het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem via 2call besteld (rond 17 juli) maar ik heb nog geen bericht gehad dat hij opgestuurd is. Ik vraag me af of die `binnen 1 werkdag in huis` wel klopt.... Want mijn status staat nog steeds op: Wacht op levering van HTC Hero Absolute White.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:Had ik hem nu maar via 2call besteld, dan had ik hem morgen in huis gehad.
Op de website van 2call staat nu het volgende: Op voorraad bij leverancier, levertijd 5 werkdagenquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:20 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik heb hem via 2call besteld (rond 17 juli) maar ik heb nog geen bericht gehad dat hij opgestuurd is. Ik vraag me af of die `binnen 1 werkdag in huis` wel klopt.... Want mijn status staat nog steeds op: Wacht op levering van HTC Hero Absolute White.
Wat een onduidelijkheid ook weer allemaalquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:15 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Op de website van 2call staat nu het volgende: Op voorraad bij leverancier, levertijd 5 werkdagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |