Ook weer zo typischquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Die actie zal mij eigenlijk een worst wezen, ze komen toch alleen maar in de randstad.
WTF, en ik wilde hem eigenlijk daar bestellen, maar toen ik dat eergisteren deed stond de status nog op juli/augustusquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:58 schreef Apie74 het volgende:
Hier issie al op voorraad zo te zien? levering binnen 1 werkdag![]()
http://www.2call.nl/htc/htc-hero-urban-brown/T10615/
Volgens mij verkoopt 2call buitenlandse telefoontoestellen, omdat ze daar goedkoper zijn. Maar toch apart, want Nederland zou een van de eerste landen zijn waar de hero gereleased zou worden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:37 schreef Leinonlein het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom elke webshop een andere leveringsdatum heeft... Waarom krijgen ze hem niet allemaal tegelijk?
Ja, oke, maar geen Gelderland/Drenthe/Friesland/Groningenquote:Las dat mensen van de actie de telefoon ook niet gelijk krijgen maar een waardebon krijgen. Waarom zou HTC dan wachten tot de actie voorbij is... Dan hadden ze nooit 5 juli moeten communiceren want toen was die actie al bekend.
Haha Eindhoven/Maastricht randstad
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:48 schreef gday het volgende:
Ik heb een Hero gewonnen bij de actie vandaag, om 17.00 in Eindhoven.
Kreeg een dummy mee, maar de Hero wordt zsm opgestuurd.
[ afbeelding ]
Ja! Maar hij is wel wat zwaarder dan de echte Hero. Ik heb de echte Hero ook even vastgehad want de dame van HTC had er eentje bij. De dummy is zo zwaar! De foto waarop ik met haar sta die je op de site kunt zien is ook met de Hero gemaakt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:52 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
GefeliciteerdDe dummy ziet er best realistisch uit
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:48 schreef gday het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ik had nog niet eens gezien dat er foto's waren. Grappigquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:54 schreef gday het volgende:
[..]
Ja! Maar hij is wel wat zwaarder dan de echte Hero. Ik heb de echte Hero ook even vastgehad want de dame van HTC had er eentje bij. De dummy is zo zwaar! De foto waarop ik met haar sta die je op de site kunt zien is ook met de Hero gemaakt.
Heb ook een geinige oorkonde erbij gekregen.
Mazzelaar, ik ben jaloersquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:48 schreef gday het volgende:
[ afbeelding ]
Haha vet man, gefeliciteerd! Wat ik me nou afvraag, hoe laat moet je er ongeveer zijn om kans te maken? Want ik wilde om half 6 nog langs de dam fietsen in Amsterdam maar dacht dat ik wel te laat zou zijn...quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:48 schreef gday het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem via 2call besteld (rond 17 juli) maar ik heb nog geen bericht gehad dat hij opgestuurd is. Ik vraag me af of die `binnen 1 werkdag in huis` wel klopt.... Want mijn status staat nog steeds op: Wacht op levering van HTC Hero Absolute White.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:Had ik hem nu maar via 2call besteld, dan had ik hem morgen in huis gehad.
Op de website van 2call staat nu het volgende: Op voorraad bij leverancier, levertijd 5 werkdagenquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:20 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik heb hem via 2call besteld (rond 17 juli) maar ik heb nog geen bericht gehad dat hij opgestuurd is. Ik vraag me af of die `binnen 1 werkdag in huis` wel klopt.... Want mijn status staat nog steeds op: Wacht op levering van HTC Hero Absolute White.
Wat een onduidelijkheid ook weer allemaalquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:15 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Op de website van 2call staat nu het volgende: Op voorraad bij leverancier, levertijd 5 werkdagen
Echt hequote:Op donderdag 23 juli 2009 19:13 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik kreeg net een email van 2call waarin wordt gezegd dat de hero momenteel niet op voorraad is (no shit sherlock) en binnen 5 tot 10 werkdagen verwacht wordt. Dat terwijl de site nu 2 werkdagen zegt... Ik gok eind volgende week en als ie eerder komt heb ik mazzel.
Wat zijn ze achterlijk bezig, zeg. Is het nou zo moeilijk om de status gewoon op "levering binnen 5-10 dagen" te zetten of zoietsquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:13 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik kreeg net een email van 2call waarin wordt gezegd dat de hero momenteel niet op voorraad is (no shit sherlock) en binnen 5 tot 10 werkdagen verwacht wordt. Dat terwijl de site nu 2 werkdagen zegt... Ik gok eind volgende week en als ie eerder komt heb ik mazzel.
Die van mij is al goedgekeurd, mijn nummerbehoud ook. Mijn huidige prepaid kaart is al een week onbruikbaarquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoe lang duurt het trouwens ongeveer voordat een provider je abonnementaanvraag goedkeurt?
Dat is inderdaad wel lompquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:26 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Die van mij is al goedgekeurd, mijn nummerbehoud ook. Mijn huidige prepaid kaart is al een week onbruikbaar
Mijn idee...quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat zijn ze achterlijk bezig, zeg. Is het nou zo moeilijk om de status gewoon op "levering binnen 5-10 dagen" te zetten of zoiets?
Ik heb er nog wel eentje voor je liggen, als je nog een nodig hebtquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:26 schreef ufopiloot het volgende:
Die van mij is al goedgekeurd, mijn nummerbehoud ook. Mijn huidige prepaid kaart is al een week onbruikbaar
Jij blij, ik heb nog niet eens een verwachte verzenddatum...quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zag trouwens net bij mijn orderstatus dat dat mijn abonnement is goedgekeurd. Verwachte verzenddatum: 27 juli.
Bedankt voor het aanbodquote:Ik heb er nog wel eentje voor je liggen, als je nog een nodig hebt
Ach, jij krijgt een ding van 480 euro tenminste gratis, je kan in ieder geval niet kalgenquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:44 schreef gday het volgende:
Ik heb helemaal geen 'verwachte leverdatum'.Maar ja, aan de andere kant ... ik krijg hem dus ook gratis dankzij die wedstrijd.
Maar damn, ik ben wel echt benieuwd wanneer ik 'm binnenkrijg.
hoezo weet je dat zo zeker? Ik heb ook een mail gehad dat ze hem nu de 25e leveren maar dat kan morgen ook zo weer veranderen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:23 schreef ex het volgende:
Mijne besteld bij PDAshop, en hij komt nu 100% zeker op zaterdag, morgen wordt hij verzonden.
Ben benieuwd!
Mwah, ik zou bijna denken van niet eerlijk gezegdquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:23 schreef ex het volgende:
Mijne besteld bij PDAshop, en hij komt nu 100% zeker op zaterdag, morgen wordt hij verzonden.
Ben benieuwd!
Het lijkt er wel op:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:16 schreef RRGJL het volgende:
OMFG nu gaan er weer geruchten over 13 augustus
Ik belde om te vertellen dat ik hem dan graag ergens anders bezorgd wou hebben aangezien ik hem op me werk liet bezorgen in eerste instantie, maar ja weekend is weekend dus dat heb ik telefonisch omgezet naar me huis adres.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:30 schreef mregeling het volgende:
[..]
hoezo weet je dat zo zeker? Ik heb ook een mail gehad dat ze hem nu de 25e leveren maar dat kan morgen ook zo weer veranderen.
klopt maar dit geld alleen voor de UKquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:16 schreef RRGJL het volgende:
OMFG nu gaan er weer geruchten over 13 augustus
Jij denkt dat de releasedatum steeds wordt uitgesteld door die actie?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Christus zeg, kan HTC niet optyfen met z'n nutteloze kutacties? Fijn dat ze wat gratis dingen uitdelen, maar moeten de mensen die er wél voor betalen hierdoor benadeeld worden?
Dat stond hier ergens in het topic.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:49 schreef gday het volgende:
[..]
Jij denkt dat de releasedatum steeds wordt uitgesteld door die actie?
Dat lijken me speculaties en meer niet. Áls de actie al invloed zou hebben gehad, zou dat max 1 dag vertraging opgeleverd hebgben want de actie was al aangekondigd lang voor de initiële releasedatum. Verder zal het apart houden van 74 toestellen voor de actie ook geen noemenswaardige vertraging opleveren want dat is maar een fractie van de toestellen die klaar liggen om geleverd te worden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat stond hier ergens in het topic.
Ik denk (hoop) dat PDAshop de datum expres wat ruimer heeft genomen en nu op de 31e heeft gezet om van 'het gezeur' af te zijnquote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:42 schreef ex het volgende:
Heb hem nu maar gecanceld bij pdashop, hij kost daar gewoon 40 euro of meer, dan bij andere shops terwijl ze beloven dat je hem als eerste in huis hebt in Nederland.
Dit terwijl central point mij telefonisch kon vertellen dat ze hem gewoon vanaf maandag gaan versturen en hij kon ook aan mij bevestigen dat hij hem had liggen (ze waren vrijdag binnen gekomen).
Ik wacht het allemaal maar af, heb momenteel toch nog een Htc Dream, maar een upgrade zou wel leuk zijn
Bij mij staat mijn orderstatus op: "verzenddatum: 27/7". Dat is al (quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:32 schreef ufopiloot het volgende:
Op Algebeld heb ik nog niks gehoord en de verwachte datum staat nog op 24-7.. Niet dus
Toch niet normaal dat de telefoon nu al een maand wordt uitgesteld. Ik had hem eerst bij PDAshop besteld zodat ik hem 10 juli zou hebben. Die paar dagen vond ik al vervelend, maar nu ontplof ik bijnaIk koop nooit meer iets als het niet direct leverbaar is!
Heb je het in combinatie met een abonnement besteld? En dat kan je zomaar afzeggen als hij al goedgekeurd (maar nog niet verzonden) is?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:52 schreef RRGJL het volgende:
Ik heb mijn bestelling maar geannuleerd bij gsmweb.nl en weer opnieuw besteld bij telecomadvies.nl
Was daar iets goedkoper , en ik had toch tijd![]()
Jawel is in combinatie met een abonnement, maar je kunt altijd annuleren zolang het nog niet geleverd is (ze activeren het abonnement pas op het moment dat het pakket verzonden wordt).quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je het in combinatie met een abonnement besteld? En dat kan je zomaar afzeggen als hij al goedgekeurd (maar nog niet verzonden) is?
Die website is overigens niet echt up to date, die 50% korting actie van Vodafone staat er niet eens op.
Ja ik nu dusquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij mij staat mijn orderstatus op: "verzenddatum: 27/7". Dat is al () overmorgen
.
Heeft iemand hem besteld bij centralpoint?
Het zal in ieder geval een mooie verassing zijn als ik hem maandag afgeleverd krijg.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:20 schreef ex het volgende:
[..]
Ja ik nu dus, staat nu nog op wordt verwerkt, maar de aardige meneer aan de telefoon vertelde mij dat ik hem maandag of dinsdag in huis moest hebben.. Ik ben benieuwd
Kut google!quote:Goedemorgen,
Via deze email willen wij u op de hoogte houden van de levering van de HTC Hero. Wij kregen vanochtend het volgende bericht van de leverancier:
Helaas een niet al te leuk bericht om de maandagochtend mee te beginnen. HTC/Google heeft nog geen akkoord gegeven om de Hero uit te leveren. A.s. woensdag wordt opnieuw bekeken wat de status is.
De toestellen liggen al wel klaar om verstuurd te worden naar ons maar eerst dient de goedkeuring binnen te zijn. Zodra wij meer weten dan zullen wij u op de hoogte houden.
Excuses voor de vertraging en het ongemak.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.
Met vriendelijke groet,
Ik heb ze nog ge-emaild vandaag, hun antwoord:quote:Op maandag 27 juli 2009 16:32 schreef Apie74 het volgende:
stel nu dat die handtekening er niet komt en dat alle toestellen terug moeten om aangepast te worden ofzo. Dan zijn we nog verder van huis. Het zou HTC sieren als ze zelf gewoon met een eerlijke verklaring\datum komen.
quote:Geachte
De Hero is delayed in Nederland en op dit moment kunnen wij niet met zekerheid zeggen wanneer deze precies op de markt komt. Sorry voor het ongemak, wij hopen dit nochtans snel te zien geschieden.
Vriendelijke groet,
HTC Europa
Dan mogen ze hun eigen sites ook wel even aanpassen. Ik vind het wel heel raar hoor, waarom zeggen ze niet wat er aan de hand is. Hierdoor krijg je vreemde verhalen.quote:[
Geachte
De Hero is delayed in Nederland en op dit moment kunnen wij niet met zekerheid zeggen wanneer deze precies op de markt komt. Sorry voor het ongemak, wij hopen dit nochtans snel te zien geschieden.
Vriendelijke groet,
HTC Europa
Als ik naar dit antwoord kijk dan lijkt het uit België te komen. Dat heeft er denk ik geen reet mee te maken maar volgens mij scheert HTC of Google België en Nederland gewoon over 1 kam waardoor dit verhaal van de Tweakers link dus lijkt te kloppen. Ik vrees dus dat het nog wel een paar weken kan gaan durenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog ge-emaild vandaag, hun antwoord:
[..]
Geachte
Vriendelijke groet,
HTC Europa
Yes yes yes yes yes!!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:31 schreef ex het volgende:
Het is waar
pda shop heeft z'n datum bijgesteld: http://www.pdashop.nl/product/71594/htc-hero-nl-absolute-white.html?utm_source=pdashop&utm_medium=flash-leaderboard&utm_campaign=htchero
Ik ga straks is bellen naar central point..
grote kans dat iedereen die hem ge pre-orderd heeft hem morgen binnen krijgt.. about f*cking time
Dank je! Dat wil wel dansen...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:41 schreef ex het volgende:
Ik gooi er maar even een toepasselijk liedje in
En welke webshops versturen ze dan meteen dezelfde dag? (hopelijk 2callquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Algebeld zegt dat ze vandaag binnenkomen maar dat ze morgen worden opgestuurd. Had ik hem maar bij een webshop besteld die hem meteen dezelfde dag verstuurt
.
Volgens mij best wel wat, Algebeld claimde dit eerst ook in hun vorige mails, maar nu zijn ze blijkbaar van gedachten veranderdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:53 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
En welke webshops versturen ze dan meteen dezelfde dag? (hopelijk 2call)
Hč? En net beweren alle webshops dat ze vanaf vandaag danwel morgen mogen leveren? Ben jij trouwens God, dat ze je met 'U' en niet gewoon 'u' aansprekenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:56 schreef RRGJL het volgende:
Kijk, antwoord op een mail naar HTC. Dit schiet beter op
Gewaardeerde HTC klant,
Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum.
Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u uitstekende service te verlenen.
U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC Hero
Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het
volgende: dat U aangeeft dat U het niet klant vriendelijk vindt ivm de onbekende release datum van de Hero en alle onduidelijkheid hier om trent.
Sorry dat het allemaal onduidelijk is. Het volgende is de achterliggende oorzaak: Orange Europa heeft de exclusieve rechten gekocht voor de Hero en zij hadden de release datum uitgesteld. Hierna heeft Orange Europa nog 2 weken de exlusieve rechten om dit in deze periode te promoten en daarna mogen in Nederland en andere landen de simlock vrije toestellen (in Nederland bestaat Orange immers niet meer dit is T-Mobile geworden) op de markt komen.
Wij kunnen ons voorstelen dat dit zeer frustrerend is voor klanten die zitten te wachten op de Hero, maar wij hopen dat hij volgende maand zeker vrij word gegegeven.
Hopelijk verklaard dit de achterliggende reden.
Hopend U voldoende te hebben geďnformeerd.
Ben zeer benieuwd wie hem morgen op de mat vind...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:56 schreef RRGJL het volgende:
Kijk, antwoord op een mail naar HTC. Dit schiet beter op
Kan em bij Hi ook krijgen. Dus niet exclusief T-mobile. Ik wacht ff op de ervaringsverslagen, dan misschien bestellenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:20 schreef Schanulleke het volgende:
Begrijp ik uit die mail nu dat de Hero alleen simlock vrij of via T-mobile te krijgen is?
Of is die exclusiviteit slechts tijdelijk bedongen?
quote:Goedemorgen,
Middels deze email willen wij u op de hoogte houden van de levering van de HTC Hero. De goedkeuring is eindelijk binnen en de toestellen zullen vandaag verstuurd gaan worden naar ons. Wij zullen ervoor zorgen dat morgen alle toestellen naar de klanten worden verstuurd als de betaling en/ of het contract bij de provider in orde is.
Middels deze email willen wij u op de hoogte houden van de levering van de HTC Hero. De goedkeuring is eindelijk binnen en de toestellen zullen vandaag verstuurd gaan worden naar ons. Wij zullen ervoor zorgen dat morgen alle toestellen naar de klanten worden verstuurd als de betaling en/ of het contract bij de provider in orde is.
EINDELIJK!!!!!!!!!!!quote:Goedemorgen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |