abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71369034
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:32 schreef Apie74 het volgende:
stel nu dat die handtekening er niet komt en dat alle toestellen terug moeten om aangepast te worden ofzo. Dan zijn we nog verder van huis. Het zou HTC sieren als ze zelf gewoon met een eerlijke verklaring\datum komen.
Ik heb ze nog ge-emaild vandaag, hun antwoord:
quote:
Geachte

De Hero is delayed in Nederland en op dit moment kunnen wij niet met zekerheid zeggen wanneer deze precies op de markt komt. Sorry voor het ongemak, wij hopen dit nochtans snel te zien geschieden.

Vriendelijke groet,
HTC Europa
Cool story, Hansel.
pi_71369166
quote:
[
Geachte

De Hero is delayed in Nederland en op dit moment kunnen wij niet met zekerheid zeggen wanneer deze precies op de markt komt. Sorry voor het ongemak, wij hopen dit nochtans snel te zien geschieden.

Vriendelijke groet,
HTC Europa
Dan mogen ze hun eigen sites ook wel even aanpassen. Ik vind het wel heel raar hoor, waarom zeggen ze niet wat er aan de hand is. Hierdoor krijg je vreemde verhalen.
Ik heb vanmiddag nog met 2call gebeld en zij gaan nog steeds uit van woensdag...

http://tweakers.net/nieuw(...)reden-vertraagd.html
pi_71370434
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:33 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik heb ze nog ge-emaild vandaag, hun antwoord:
[..]
Geachte

Vriendelijke groet,
HTC Europa

Als ik naar dit antwoord kijk dan lijkt het uit België te komen. Dat heeft er denk ik geen reet mee te maken maar volgens mij scheert HTC of Google België en Nederland gewoon over 1 kam waardoor dit verhaal van de Tweakers link dus lijkt te kloppen. Ik vrees dus dat het nog wel een paar weken kan gaan duren .. Juridische kwesties los je niet zo snel op.

Onduidelijk is waarom het toestel, waarvan Tweakers.net vrijdag een review publiceerde, nog niet kan worden uitgeleverd. Volgens diverse webwinkels ligt het toestel klaar voor distributie, maar zou er nog toestemming verleend moeten worden. In België zou het probleem liggen bij de YouTube-applicatie op de Hero: Google heeft geen aparte gelokaliseerde versie van YouTube in België en daarom zou de applicatie uit de Belgische software moeten worden gehaald.

De software van de Hero maakt dat een aannemelijke reden: in het reviewexemplaar kon bij de Landinstelling vrijwel elk land worden ingesteld, waaronder bijvoorbeeld Luxemburg, maar België kon niet worden geselecteerd. Ook zou de uitlevering worden opgehouden doordat het toestel nog van een last-minute software-update zou moeten worden voorzien.
pi_71374837
Voor de laatste paar posts nog een tvp
friet saté
pi_71375031
Maak je maar niet druk, bij het tweede deel is de telefoon nog steeds niet uit
pi_71385686
Zou het waar zijn?

http://twitter.com/htc_nl
  dinsdag 28 juli 2009 @ 08:31:59 #282
189961 ex
aperture science
pi_71385788
Het is waar

pda shop heeft z'n datum bijgesteld: http://www.pdashop.nl/product/71594/htc-hero-nl-absolute-white.html?utm_source=pdashop&utm_medium=flash-leaderboard&utm_campaign=htchero

Ik ga straks is bellen naar central point..

grote kans dat iedereen die hem ge pre-orderd heeft hem morgen binnen krijgt.. about f*cking time
The cake is a lie!
pi_71385900
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 08:31 schreef ex het volgende:
Het is waar

pda shop heeft z'n datum bijgesteld: http://www.pdashop.nl/product/71594/htc-hero-nl-absolute-white.html?utm_source=pdashop&utm_medium=flash-leaderboard&utm_campaign=htchero

Ik ga straks is bellen naar central point..

grote kans dat iedereen die hem ge pre-orderd heeft hem morgen binnen krijgt.. about f*cking time
Yes yes yes yes yes!!!
* Angelfrouk danst als een gek in het rond, draait haar pc een kwartslag om beter uitzicht op het raam te hebben om die kale die de pakjes brengt te zien aankomen!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 08:41:28 #284
189961 ex
aperture science
pi_71385916

Ik gooi er maar even een toepasselijk liedje in
The cake is a lie!
pi_71385998
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 08:41 schreef ex het volgende:

Ik gooi er maar even een toepasselijk liedje in
Dank je! Dat wil wel dansen...

EDIT:
http://www.2call.nl/telefoon/10616/htc-hero-absolute-white/

2call zegt nu (alweer) levering binnen 1 werkdag. Hopen dat het waar is! Durf het nog steeds niet 100% te geloven. Heb nog geen mail van 2call gehad, maar het is ook nog vroeg.

[ Bericht 16% gewijzigd door Angelfrouk op 28-07-2009 10:02:44 ]
pi_71388084
Algebeld zegt dat ze vandaag binnenkomen maar dat ze morgen worden opgestuurd . Had ik hem maar bij een webshop besteld die hem meteen dezelfde dag verstuurt .

[ Bericht 33% gewijzigd door wikwakka2 op 28-07-2009 10:49:07 ]
Cool story, Hansel.
pi_71388252
Eindelijk.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen en hoop dat jullie dat willen delen als jullie het toestel later deze week krijgen. Ik zit er zelf nl. ook nog steeds over te denken om hem te halen.
pi_71388428
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Algebeld zegt dat ze vandaag binnenkomen maar dat ze morgen worden opgestuurd . Had ik hem maar bij een webshop besteld die hem meteen dezelfde dag verstuurt .
En welke webshops versturen ze dan meteen dezelfde dag? (hopelijk 2call )
pi_71388460
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:53 schreef Angelfrouk het volgende:

[..]

En welke webshops versturen ze dan meteen dezelfde dag? (hopelijk 2call )
Volgens mij best wel wat, Algebeld claimde dit eerst ook in hun vorige mails, maar nu zijn ze blijkbaar van gedachten veranderd .
Cool story, Hansel.
pi_71388485
Kijk, antwoord op een mail naar HTC. Dit schiet beter op

Gewaardeerde HTC klant,

Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum.
Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u uitstekende service te verlenen.

U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC Hero

Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het
volgende: dat U aangeeft dat U het niet klant vriendelijk vindt ivm de onbekende release datum van de Hero en alle onduidelijkheid hier om trent.

Sorry dat het allemaal onduidelijk is. Het volgende is de achterliggende oorzaak: Orange Europa heeft de exclusieve rechten gekocht voor de Hero en zij hadden de release datum uitgesteld. Hierna heeft Orange Europa nog 2 weken de exlusieve rechten om dit in deze periode te promoten en daarna mogen in Nederland en andere landen de simlock vrije toestellen (in Nederland bestaat Orange immers niet meer dit is T-Mobile geworden) op de markt komen.
Wij kunnen ons voorstelen dat dit zeer frustrerend is voor klanten die zitten te wachten op de Hero, maar wij hopen dat hij volgende maand zeker vrij word gegegeven.
Hopelijk verklaard dit de achterliggende reden.

Hopend U voldoende te hebben geïnformeerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2009 10:56:22 ]
pi_71388574
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:56 schreef RRGJL het volgende:

Gewaardeerde HTC klant,

Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum.
Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u uitstekende service te verlenen.

U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC Hero

Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het
volgende: dat U aangeeft dat U het niet klant vriendelijk vindt ivm de onbekende release datum van de Hero en alle onduidelijkheid hier om trent.

Sorry dat het allemaal onduidelijk is. Het volgende is de achterliggende oorzaak: Orange Europa heeft de exclusieve rechten gekocht voor de Hero en zij hadden de release datum uitgesteld. Hierna heeft Orange Europa nog 2 weken de exlusieve rechten om dit in deze periode te promoten en daarna mogen in Nederland en andere landen de simlock vrije toestellen (in Nederland bestaat Orange immers niet meer dit is T-Mobile geworden) op de markt komen.
Wij kunnen ons voorstelen dat dit zeer frustrerend is voor klanten die zitten te wachten op de Hero, maar wij hopen dat hij volgende maand zeker vrij word gegegeven.
Hopelijk verklaard dit de achterliggende reden.

Hopend U voldoende te hebben geïnformeerd.
Hè? En net beweren alle webshops dat ze vanaf vandaag danwel morgen mogen leveren? Ben jij trouwens God, dat ze je met 'U' en niet gewoon 'u' aanspreken ?
Cool story, Hansel.
pi_71388629
Ik denk dat die 2 weken inmiddels om zijn, en dat dat de reden was van de eerdere vertraging
Ze hebben het inderdaad wel over volgende maand, dus het zal dan wel begin augustus worden

Wat betreft het U, misschien dachten ze dat na de toon die ik zette in mijn mail

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2009 11:04:11 ]
pi_71388812
Is het trouwens een of andere Indiër die de vragen beantwoorde? Wat een slecht Nederlands zeg . En ik mag hopen dat de webshops/htc twitter gelijk hebben, en niet deze kerel van de klantenservice. Ik wil hem uiterlijk overmorgen in handen hebben!
Cool story, Hansel.
pi_71388877
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:56 schreef RRGJL het volgende:
Ben zeer benieuwd wie hem morgen op de mat vind...
pi_71389063
Trouwens is het toch ongelooflijk debiel dat ze zo inconsistent zijn wat betreft mailtjes naar klanten . Gisteren mailde HTC mij nog dat de Hero voor onbekende tijd en door een niet nader te noemen oorzaak vertraagd was, en vandaag krijgt RGGJL alle info die hij maar wilt .
Cool story, Hansel.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:20:39 #296
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71389184
Begrijp ik uit die mail nu dat de Hero alleen simlock vrij of via T-mobile te krijgen is?
Of is die exclusiviteit slechts tijdelijk bedongen?
Life is what you make it.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:47:59 #297
189961 ex
aperture science
pi_71390164
Heb net voor de zekerheid nog even gebeld met central point, de meneer daar vertelde me dat ze vanochtend officeel toesteming hebben gehad voor de levering, en dat morgen of donderdag mijn toestel kan verwachten. Naja, eerst zien dan geloven dit keer
The cake is a lie!
pi_71391618
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:20 schreef Schanulleke het volgende:
Begrijp ik uit die mail nu dat de Hero alleen simlock vrij of via T-mobile te krijgen is?
Of is die exclusiviteit slechts tijdelijk bedongen?
Kan em bij Hi ook krijgen. Dus niet exclusief T-mobile. Ik wacht ff op de ervaringsverslagen, dan misschien bestellen
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_71391985
Ik heb verder ook nog niks gehoord van GSMWeb trouwens. Ben dus benieuwd.
pi_71392977
quote:
Goedemorgen,

Middels deze email willen wij u op de hoogte houden van de levering van de HTC Hero. De goedkeuring is eindelijk binnen en de toestellen zullen vandaag verstuurd gaan worden naar ons. Wij zullen ervoor zorgen dat morgen alle toestellen naar de klanten worden verstuurd als de betaling en/ of het contract bij de provider in orde is.
quote:
Goedemorgen,

Middels deze email willen wij u op de hoogte houden van de levering van de HTC Hero. De goedkeuring is eindelijk binnen en de toestellen zullen vandaag verstuurd gaan worden naar ons. Wij zullen ervoor zorgen dat morgen alle toestellen naar de klanten worden verstuurd als de betaling en/ of het contract bij de provider in orde is.
quote:
Goedemorgen,

quote:
Goedemorgen,

EINDELIJK!!!!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')