Ik heb ze nog ge-emaild vandaag, hun antwoord:quote:Op maandag 27 juli 2009 16:32 schreef Apie74 het volgende:
stel nu dat die handtekening er niet komt en dat alle toestellen terug moeten om aangepast te worden ofzo. Dan zijn we nog verder van huis. Het zou HTC sieren als ze zelf gewoon met een eerlijke verklaring\datum komen.
quote:Geachte
De Hero is delayed in Nederland en op dit moment kunnen wij niet met zekerheid zeggen wanneer deze precies op de markt komt. Sorry voor het ongemak, wij hopen dit nochtans snel te zien geschieden.
Vriendelijke groet,
HTC Europa
Dan mogen ze hun eigen sites ook wel even aanpassen. Ik vind het wel heel raar hoor, waarom zeggen ze niet wat er aan de hand is. Hierdoor krijg je vreemde verhalen.quote:[
Geachte
De Hero is delayed in Nederland en op dit moment kunnen wij niet met zekerheid zeggen wanneer deze precies op de markt komt. Sorry voor het ongemak, wij hopen dit nochtans snel te zien geschieden.
Vriendelijke groet,
HTC Europa
Als ik naar dit antwoord kijk dan lijkt het uit België te komen. Dat heeft er denk ik geen reet mee te maken maar volgens mij scheert HTC of Google België en Nederland gewoon over 1 kam waardoor dit verhaal van de Tweakers link dus lijkt te kloppen. Ik vrees dus dat het nog wel een paar weken kan gaan durenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog ge-emaild vandaag, hun antwoord:
[..]
Geachte
Vriendelijke groet,
HTC Europa
Yes yes yes yes yes!!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:31 schreef ex het volgende:
Het is waar
pda shop heeft z'n datum bijgesteld: http://www.pdashop.nl/product/71594/htc-hero-nl-absolute-white.html?utm_source=pdashop&utm_medium=flash-leaderboard&utm_campaign=htchero
Ik ga straks is bellen naar central point..
grote kans dat iedereen die hem ge pre-orderd heeft hem morgen binnen krijgt.. about f*cking time
Dank je! Dat wil wel dansen...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:41 schreef ex het volgende:
Ik gooi er maar even een toepasselijk liedje in
En welke webshops versturen ze dan meteen dezelfde dag? (hopelijk 2callquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Algebeld zegt dat ze vandaag binnenkomen maar dat ze morgen worden opgestuurd. Had ik hem maar bij een webshop besteld die hem meteen dezelfde dag verstuurt
.
Volgens mij best wel wat, Algebeld claimde dit eerst ook in hun vorige mails, maar nu zijn ze blijkbaar van gedachten veranderdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:53 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
En welke webshops versturen ze dan meteen dezelfde dag? (hopelijk 2call)
Hè? En net beweren alle webshops dat ze vanaf vandaag danwel morgen mogen leveren? Ben jij trouwens God, dat ze je met 'U' en niet gewoon 'u' aansprekenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:56 schreef RRGJL het volgende:
Kijk, antwoord op een mail naar HTC. Dit schiet beter op
Gewaardeerde HTC klant,
Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum.
Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u uitstekende service te verlenen.
U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC Hero
Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het
volgende: dat U aangeeft dat U het niet klant vriendelijk vindt ivm de onbekende release datum van de Hero en alle onduidelijkheid hier om trent.
Sorry dat het allemaal onduidelijk is. Het volgende is de achterliggende oorzaak: Orange Europa heeft de exclusieve rechten gekocht voor de Hero en zij hadden de release datum uitgesteld. Hierna heeft Orange Europa nog 2 weken de exlusieve rechten om dit in deze periode te promoten en daarna mogen in Nederland en andere landen de simlock vrije toestellen (in Nederland bestaat Orange immers niet meer dit is T-Mobile geworden) op de markt komen.
Wij kunnen ons voorstelen dat dit zeer frustrerend is voor klanten die zitten te wachten op de Hero, maar wij hopen dat hij volgende maand zeker vrij word gegegeven.
Hopelijk verklaard dit de achterliggende reden.
Hopend U voldoende te hebben geïnformeerd.
Ben zeer benieuwd wie hem morgen op de mat vind...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:56 schreef RRGJL het volgende:
Kijk, antwoord op een mail naar HTC. Dit schiet beter op
Kan em bij Hi ook krijgen. Dus niet exclusief T-mobile. Ik wacht ff op de ervaringsverslagen, dan misschien bestellenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:20 schreef Schanulleke het volgende:
Begrijp ik uit die mail nu dat de Hero alleen simlock vrij of via T-mobile te krijgen is?
Of is die exclusiviteit slechts tijdelijk bedongen?
quote:Goedemorgen,
Middels deze email willen wij u op de hoogte houden van de levering van de HTC Hero. De goedkeuring is eindelijk binnen en de toestellen zullen vandaag verstuurd gaan worden naar ons. Wij zullen ervoor zorgen dat morgen alle toestellen naar de klanten worden verstuurd als de betaling en/ of het contract bij de provider in orde is.
Middels deze email willen wij u op de hoogte houden van de levering van de HTC Hero. De goedkeuring is eindelijk binnen en de toestellen zullen vandaag verstuurd gaan worden naar ons. Wij zullen ervoor zorgen dat morgen alle toestellen naar de klanten worden verstuurd als de betaling en/ of het contract bij de provider in orde is.
EINDELIJK!!!!!!!!!!!quote:Goedemorgen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |