Ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:03 schreef flipsen het volgende:
Regen en 5 graden hier. Ruilen?
En al meer dan 24 doden aan de Gripe A (varkensgriep). Nog steeds ruilen?quote:
het komt hier niet door de hitte dat iedereen aan hijgen en puffen is, maar door de vocht in de luchtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:46 schreef Sapstengel het volgende:
Het is ook een keer boven de 20 graden hoor. Half Nederland loopt alweer hijgend en puffend rond omdat het zo enorm warm is
.
Als het 40 graden is in de schaduw, dan is het pas warm.
Nee.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:46 schreef Sapstengel het volgende:
Het is ook een keer boven de 20 graden hoor. Half Nederland loopt alweer hijgend en puffend rond omdat het zo enorm warm is
.
Als het 40 graden is in de schaduw, dan is het pas warm.
Hoeveel inwoners heeft Argentinië? Even voor mijn beeldvorming?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:45 schreef flipsen het volgende:
[..]
En al meer dan 24 doden aan de Gripe A (varkensgriep). Nog steeds ruilen?
Warm weer: prima. Benauwd weer: klote. Nazweten: klote.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:22 schreef Erick1985 het volgende:
Het is ook nóóit goed hè... altijd zeiken!
Je moet ook eerst uitzweten natuurlijk, ofwel pilsen in de kleedkamer. Zo doe ik het tenminste altijd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:53 schreef McFearless het volgende:
Na het zaalvoetballen heb ik dat altijd.Heb je al gedouched, trek je je kleren aan en zweet je weer.
30 miljoen, (groot) Buenos Aires 16 miljoen en daar zijn de dodelijke slachtoffers. Maar het gaat vooral om de verhouding griepgevallen/dodelijke slachtoffers die hier veel hoger ligt dan in bijvoorbeeld Chili, waar weer veel meer griepgevallen zijn...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:15 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Hoeveel inwoners heeft Argentinië? Even voor mijn beeldvorming?
Yeh, wij ook, maar soms heb je na het zaalvoetballen wat en kan dat niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:25 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Je moet ook eerst uitzweten natuurlijk, ofwel pilsen in de kleedkamer. Zo doe ik het tenminste altijd.
Dat neem ik wel op de koop toequote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:45 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal dan na het douchen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:58 schreef TNA het volgende:
Inderdaad, nazweten. Je hebt lekker gesport en neemt na afloop een welverdiende douche. Nadat je je een aantal minuten fris voelt begin je alweer te zweten omdat het zulk benauwd weer is.
Derhalve de klacht: nazweten na een lekkere douche.
wat ben jij nou voor mongoolquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:03 schreef gabberklaas het volgende:
Zweten tijdens heb sporten.Heb je geen conditie ofzo?
Nee maar waar zit je nu atm dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:45 schreef flipsen het volgende:
[..]
Of mensen die bewegen tijdens het sportenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:03 schreef gabberklaas het volgende:
Zweten tijdens heb sporten.Heb je geen conditie ofzo?
Graag, dan krijg jij zon en 27 graden terug van me.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:03 schreef flipsen het volgende:
Regen en 5 graden hier. Ruilen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |