Mijn moemsie is jarig hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:41 schreef IJsblock het volgende:
Bel een taxi en geef de jarige geen fuck voor zijn verjaardag.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
http://www.basisschoolstjozef.nl
Waarom maakt de frontpage ons bang danquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:43 schreef Charizma het volgende:
[ afbeelding ]
Voorlopig blijft t grotendeels nog gewoon droog hoor
Sorry, zit voornamelijk in klb...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Mijn moemsie is jarig hoor
Mijn moeder is vandaag jarig!
Zou je denkenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:44 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Sorry, zit voornamelijk in klb...
Maar je aanwezigheid is al voldoende voor je mams, daar kan geen geld tegenop.
Mits je niet die nageboorte van 7kg en 16 jaar bent, reken maar van yesquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Zou je denken![]()
Zou mijn moeke van mij houden?
Die kans is redelijk groot maar misschien heeft ze je alleen maar nodig voor de garderobe en het koffieschenken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Zou je denken![]()
Zou mijn moeke van mij houden?
Ik hou vanavond een feest. Vertel me niet dat ik jou heb uitgenodigdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:40 schreef Paul het volgende:
Ja dit is dus echt klote he ik moet nog naar een verjaardag fietsen en naar de kroeg en zulks ja hee hallo
Echt matig dit![]()
[ afbeelding ]
Het wordt hondenweer!
Jij woont toch ook in Utreg jochie ?? Moet vanavond naar Zeist fietsengquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:40 schreef Paul het volgende:
Ja dit is dus echt klote he ik moet nog naar een verjaardag fietsen en naar de kroeg en zulks ja hee hallo
Echt matig dit![]()
[ afbeelding ]
Het wordt hondenweer!
HEhe daar woon ik jochiequote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:27 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Jij woont toch ook in Utreg jochie ?? Moet vanavond naar Zeist fietseng
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |