Om de 'Ik las...' mensen voor te zijn, er staat voordringen en geen voordrinken. Tegen voordrinken heeft natuurlijk niemand bezwaar
Goed, we gaan verder!
Het is zaterdag, boodschappendag. Nu kun je natuurlijk naar luxe winkels als die van Albert Heijn of Super de Boer gaan, maar waarom duur als het goedkoper kan. TS gaat dus naar de Aldi

Aldi bier, brood, computers... noem het maar op en het staat bij mij thuis.
Dus de Aldi. Ik heb afgerekend en en ik ben druk doende mijn boodschappen in te tassen. Gaat er een kassa open en een vent met afgeladen kar is bezig met zijn boodschappen op de band te leggen. Achter hem een vent die net te laat was dus even flink geduld moest hebben.
Komt daar een negroïde dame aanlopen met een of ander elektrisch apparaat. Koffiezetter of zo en vraagt aan de bandvolleggert of ze voor mag en aardig als hij is, mag ze dat.
Maar niet van die vent die daar achter stond. Hij zegt dat ie er bezwaar tegen heeft dat de vrouw voor hem geholpen wordt en hij maakt zich breed zodat zij er niet langs kan. Ze probeert het rechts, hij houdt haar tegen, ze probeert het links hij houdt haar tegen. Dan loopt ze om naar de andere kant van de kassa en rekent bij de kassiere af, terwijl het kale ventje met bril staat te schreeuwen dat hij er bezwaar tegen heeft. De manager komt er bij, ondertussen loopt de vrouw met apparaat al de winkel uit en de man blijft met verhit gezicht schreeuwen dat hij er bezwaar tegen heeft.
Klacht: bezwaar tegen hebben.
Bonusklacht: warmte
Antiklacht: Vriendin wil geen sexbuddy meer zijn, maar komt op besluit terug