quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:19 schreef defabiman het volgende:
TS heeft geen zelfcontrole
Die van de Aldi is ook erg jongen. Kan je echt blijven zuipen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:20 schreef CasB het volgende:
Moet je die van de Lidl nemen, die is tenminste dorstlessend.
heb inderdaad wel eens gezien dat er zoveel suiker ingaat dat gelijk is aan 50 suikerklontjes om het een beetje zoet te krijgen ipv bitterquote:
iets van "liever lui dan moe"quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:40 schreef Rosbief het volgende:
Ik zet er altijd thee van, gewoon in de waterkoker gieten. Zwaar oké!
dies wel ok... ook is de pickwick icetea peach te drinken... met de rest hoef je bij mij niet aan te komenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:44 schreef Isegrim het volgende:
Lipton Clear Green.Niet zo ranzig zoet, weinig calorieën en een heerlijke smaak (namelijk die van thee, zoals het hoort).
Ice tea staat niet vind ik, je zegt toch ook ijsthee en geen ijs thee.quote:
Die van de aldi is echtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:23 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Die van de Aldi is ook erg jongen. Kan je echt blijven zuipen.
En lekker.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:23 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Die van de Aldi is ook erg jongen. Kan je echt blijven zuipen.
Het is geen kwestie van goed staan of niet, het is gewoon zo.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ice tea staat niet vind ik, je zegt toch ook ijsthee en geen ijs thee.
Het is idd zo, maar dat neemt niet weg dat het lelijk staat als je ieder samen gesteld woord apart gaat op schrijven, dat staat een beetje goed koop.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:09 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van goed staan of niet, het is gewoon zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |