Ik kan prima tegen alcohol, ik kan alleen heel slecht tegen mongolen en nog slechter als ze met 500 motors door mijn straat rijden en allemaal toeterenquote:
Ik heb het niet over gewoon motorrijders. Ik heb het letterlijk over debielen, mislukkers, mongolen etc.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
TS woont in Assen of omgeving!
Faal op zich.
Ik hoop dat je kind een mongool of een mislukkeling word, of jij door een 'motorongeluk'.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb het niet over gewoon motorrijders. Ik heb het letterlijk over debielen, mislukkers, mongolen etc.
Ze vinden het hier in de buurt leuk om te doen om al die fucking mislukte mensen achterop een motor te zetten en dan door te straten te rijden onder het mom van dan hebben die debielen ook een leuke dag.
En dat elk jaar
Je vraagt je af waar ze in godesnaam zoveel mislukte mensen vandaan halen
En nee, ik woon dus niet in de buurt van Assen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:05 schreef Zjummie het volgende:
TS is jaloers omdat ie zelf niet in die zijspan mag
Jij mag zowel in een zijspan tussen de debielen. Hoef je niets voor te doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kind een mongool of een mislukkeling word, of jij door een 'motorongeluk'.
Ja verwachte grap.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:14 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Jij mag zowel in een zijspan tussen de debielen. Hoef je niets voor te doen.
blijkbaar uit jouw straatquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb het niet over gewoon motorrijders. Ik heb het letterlijk over debielen, mislukkers, mongolen etc.
Ze vinden het hier in de buurt leuk om te doen om al die fucking mislukte mensen achterop een motor te zetten en dan door te straten te rijden onder het mom van dan hebben die debielen ook een leuke dag.
En dat elk jaar
Je vraagt je af waar ze in godesnaam zoveel mislukte mensen vandaan halen
En nee, ik woon dus niet in de buurt van Assen
Jij woont dan nog ergens waar ze dat op motoren doen. Hier in de buurt doet men dat regelmatig met dezelfde verstandelijk gehandicapten. Alleen dan aan boord van vrachtwaggels. En die gasten dan claxoneren! (en kwijlen waarschijnlijkquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:37 schreef vosss het volgende:
We zouden mensen die een KATER hebben gewoon preventief moeten ruimen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |