Je begrijpt het goed als je denkt dat ik bedoel dat ik een nutteloos pasje heb.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:12 schreef Biels het volgende:
Dus je wilt eigenlijk zeggen dat je nu een oud pasje hebt waar je niks aan hebt?
dat staat toch in de OPquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:12 schreef Biels het volgende:
Dus je wilt eigenlijk zeggen dat je nu een oud pasje hebt waar je niks aan hebt?
Ah, een nutteloos pasje!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:13 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je begrijpt het goed als je denkt dat ik bedoel dat ik een nutteloos pasje heb.
Maar die vrienden kunnen dus vandaag niet mee, let nou eens opquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:14 schreef SanJuanDePasto het volgende:
ga dan gewoon met een vriend daarheen, vraag je 8 euro terug en ga een potje poolen onder het genot van een drankje.
God straft direct!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:11 schreef Trannellius het volgende:
Ik was dus nu even mijn portemonnee aan het uitruimen zodat ik naar een terras kon gaan, toen mijn oog op een oud pasje van mij viel. Ooit was er een poolcentrum in hoofddorp die die pasjes evreist ging stellen, dus ik had er een gekocht voor 8 euro, en de week erop was dat systeem weer van de baan. En nu heb ik niks aan dat pasje.
Klacht: dure pasjes waar je niks aan hebt.
De kankerlijers!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Gewoon bedreigen en je geld terug vragen.
Dat ik het ooit nog eens mocht mee maken dat eeen Fries een ander belachelijk gaat maken vanwege zijn wooinplaats.quote:
Ik ben geen Fries, droplul...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat ik het ooit nog eens mocht mee maken dat eeen Fries een ander belachelijk gaat maken vanwege zijn wooinplaats.
Het is PATAT!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:18 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Wel, jij heet zo toch? Net zoals ik een Trannellius ben.
Ben.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:18 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Wel, jij heet zo toch? Net zoals ik een Trannellius ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |